У ролику героїня затанцювала під пісню Ремі Вольф «Guerilla» і навчається у хореографа, який зняв кліп Childish Gambino «This is America».
Нова глобальна кампанія від LinkedIn, що хоче заохотити дорослих шукачів роботи, використала погляд очима молоді.
Кампанія під назвою «Find your in» розповіла про молоду дівчину, яку сповіщення від LinkedIn спонукало замислитися над тим, ким вона стане, коли виросте. Засліплена безмежними можливостями свого майбутнього, вона танцює під хіт 2021 року, а хореографом став режисер культового кліпу Childish Gambino.
Ця креативна кампанія знаменує першу співпрацю LinkedIn з креативним агентством Droga5.
«Цей фільм – це ідея та платформа, все про те, як бути тим, ким ви можете себе уявити, у LinkedIn, де є інструменти, інформація та спільнота, необхідні для цього», – кажуть Тобі Треєр-Еванс та Лорі Хавелл, виконавчі креативні директори Droga5.
«Ми шукали спосіб говорити про професійний світ у теплій та новій манері. Одяг, який ми носимо, пов’язаний з тим, ким ми є, ким ми хочемо бути і часто з тим, де ми працюємо. Нам сподобалася ідея, що пральня має всі ознаки світу професіоналів, але без самих професіоналів – просто додайте фантазію маленької дівчинки, і це дозволило нам в ігровій формі погратися з ідеєю “входження” та всіма речами, які LinkedIn може допомогти будь-кому в їхньому майбутньому».
Як продовження кампанії, LinkedIn запустить активацію «Big Ins», у якій візьмуть участь креатори з визначними кар’єрними досягненнями в різних галузях (мода, дизайн, технології).