Coca-Cola повернулася на тайський ринок газованих напоїв з новим напоєм з невизначеним смаком.
Бренд OOHA привертає увагу смакових рецепторів комбінацією, яка обіцяє «вибух» двох дивовижних смаків з кожним ковтком.
Ніколи раніше не пробувані смакові поєднання, такі як лічі та йогурт, а також лимон і сіль, представлені у різноманістних кінематографічних жанрах, навіть у горор.
Креативне агентство Ogilvy Singapore було залучено до роботи, щоб оживити напій, обравши вигук «OOOOHAAAA!», щоб достукатися до споживачів, які не знають або з інших причин не зацікавлені в продукті.
Втілюючи відчуття від першої дегустації напою, кампанія бренду складається з серії короткометражних фільмів за участю низки дивакуватих персонажів, серед яких рожеві ніндзя, спраглі гібони та сови-ковбої.
Кампанія, що вже стала мемом, показує, як Coca-Cola звертається до тих, хто п’є газовану воду і кому вже недостатньо однієї лише коли.