Рожеві ніндзя, сови-ковбої та монстри стали героями кампанії бренду Coca-Cola
24 Тра 2023, 16:07

Рожеві ніндзя, сови-ковбої та монстри стали героями кампанії бренду Coca-Cola

Coca-Cola повернулася на тайський ринок газованих напоїв з новим напоєм з невизначеним смаком.

Бренд OOHA привертає увагу смакових рецепторів комбінацією, яка обіцяє «вибух» двох дивовижних смаків з кожним ковтком.

Ніколи раніше не пробувані смакові поєднання, такі як лічі та йогурт, а також лимон і сіль, представлені у різноманістних кінематографічних жанрах, навіть у горор.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативне агентство Ogilvy Singapore було залучено до роботи, щоб оживити напій, обравши вигук «OOOOHAAAA!», щоб достукатися до споживачів, які не знають або з інших причин не зацікавлені в продукті.

Втілюючи відчуття від першої дегустації напою, кампанія бренду складається з серії короткометражних фільмів за участю низки дивакуватих персонажів, серед яких рожеві ніндзя, спраглі гібони та сови-ковбої.

Кампанія, що вже стала мемом, показує, як Coca-Cola звертається до тих, хто п’є газовану воду і кому вже недостатньо однієї лише коли.

Розкажіть друзям про новину