Мрії ожили на 3D-білбордах від Lego на найбільших світових майданчиках
19 Тра 2023, 11:04

Мрії ожили на 3D-білбордах від Lego на найбільших світових майданчиках

Фантастичні істоти з’явилися у трьох великих містах на честь запуску нового YouTube-серіалу виробника іграшок Lego під назвою «Dreamzzz».

Lego представив цілу низку фантастичних персонажів на 3D-білбордах на площі Пікаділлі, нью-йоркському Таймс-сквер і токійському районі Шінджюку, щоб представити своє нове телешоу. На різних екранах з’являються гігантська літаюча сова Зіан, епічний Крокодил Кар та зелений робот Z-Blob.

Проект створений власною креативною командою бренду Our Lego Agency у співпраці з агентствами Amplify та Intertia.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Lego Dreamzzz оживляє дивовижний світ уяви та креативності. Серія досліджує, що відбувається, коли мрії стають реальністю і ці неймовірні 3D-білборди створюють цю реальність для дітей по всьому світу. Ми були дуже раді побачити, як ми можемо використати цю дивовижну технологію, щоб розповісти більшу історію», сказав Джон Вікс, асоційований креативний директор OLA.

«Ми хочемо, щоб діти відчували себе здатними створювати світ своїх найсміливіших мрій. Ці білборди лише початок великого святкування сили мрії та творчості, яке ми розпочинаємо з нашим новим серіалом».

Контент-серіал складається з 10 епізодів та різноманітних продуктів, які втілюють у життя розмаїття дитячих мрій. Цього тижня стало відомо, що серіал був обраний Netflix для показу в деяких регіонах.

Розкажіть друзям про новину