McDonald’s вивів продакт-плейсмент на новий рівень завдяки кампанії, яка винагороджуватиме глядачів щоразу, коли вони бачитимуть його на екрані.
Кампанія «Order That Scene», яку описують як «кампанію зворотного продакт-плейсменту» для просування доставки McDonald’s через застосунок у Нідерландах, націлена на людей, які влаштовують вечори кіно вдома.
В умовах буму культури стрімінгового контенту, коли страви з меню McDonald’s з’являються у різних фільмах і серіалах по всьому світу, глядачам пропонується полювати за цими продуктами.
Мінімалістична зовнішня кампанія та кампанія у соцмережах даватиме людям підказки, описуючи фільм чи серіал та точний тайм-код, коли з’являється той чи інший продукт McDonald’s. Споживачі також мають можливість зібрати всі 10 продуктів McDonald’s, представлених у кампанії.
Знайшовши потрібну сцену, вони фотографують її за допомогою додатку McDonald’s і сканують, щоб отримати безкоштовну їжу.
Кампанія була створена у співпраці з агентством TBWA\Neboko та TBWA\X.
Стейн Ментроп, директор з маркетингу McDonald’s в Нідерландах, сказав, що кампанія «призначена для людей, які відчувають тягу до їжі під час перегляду стрімінгового контенту».
Ментроп додав: «Тепер у нас є нове рішення для наших клієнтів, яке, безсумнівно, знайде відгук у кожного, хто відчував напад бажання перекусити під час перегляду улюбленого фільму або серіалу».
Дарре ван Дейк, креативний директор TBWA\Neboko, додав: «Для брендів стає все складніше розміщувати рекламу на закритих стрімінгових платформах. Ця розумна кампанія показує, що тепер ви можете їсти McDonald’s і відпочивати одночасно, перетворюючи кожен стрімінговий сервіс на платформу доставки».