Від створення нових світів із наметами до любовного роману покупця із маскою — нова реклама Amazon ілюструє деякі з найкращих оглядів продуктів.
Гігант електронної комерції Amazon запустив нову кампанію бренду, натхненну реальними відгуками клієнтів.
Робота, що складається з чотирьох роликів, присвячена креативно клієнтів Amazon, а також наголошує на широкому спектрі продуктів, які доступні на сайті.
Рекламні ролики є креативною інтерпретацією історій клієнтів про продукти Amazon та містять прямі цитати з їх оглядів продуктів.
«Ми віримо, що наші клієнти, як і ми, завжди шукають простіші та кращі способи виконання завдань, вирішення проблем чи просто черпають натхнення в нашому магазині, — Клодін Чівер, віце-президентка з глобального брендингу та стаціонарного маркетингу в Amazon. — Amazon існує для того, щоб поєднувати їхній винахідницький дух з нашою простотою, вибором, цінністю та зручністю».
Кампанія, очолювана креативним агентством 72andSunny, стартує сьогодні у Північній Америці на телебаченні, у діджитал форматі, у соціальних мережах та на Spotify.
«Після прочитання тисяч відгуків клієнтів на Amazon мені здалося, що ми досягли піку того, що бренд означає для людей, — сказав Метт Мерфі, головний креативний директор 72andSunny. — Історії в оглядах розповіли нам не лише про купівлю речей, а й про те, що люди роблять із речами, які вони купують, що має значення».