Чи коли-небудь хтось замислювався над тим, який найстаріший логотип у світі? Цей титул належить пивоварній компанії Stella Artois.
Цей впізнаваний мотив бере свій початок ще з 1366 року, коли була заснована пивоварня Den Hoorn у Льовені, Бельгії. Цікаво, що назва «Artois» з’явилася лише після того, як місцевий пивовар Себастьян Артуа купив це місце у 1708 році.
Як повідомляє Time, слово «Stella», що означає «зірка» латинською мовою, було додано до бренду набагато пізніше, у 1926 році, коли пивоварня випустила своє перше сезонне пиво — «Різдвяна зірка». Однак, з моменту заснування пивоварні у 14 столітті, оригінальний логотип залишився незмінним.
Щоб зазирнути в історію брендингу компанії, креативне агентство GUT з Буенос-Айресу вирішило пошукати серед історичних творів мистецтва, чи міг цей логотип пива з’явитися багато століть тому.
Спочатку агентство розробило алгоритм, який аналізував відомі шедеври, сортуючи їх за роком створення, географічним розташуванням, типом зображеного скла, кольором намальованої рідини тощо.
Потім ці дані були зіставлені з великою базою Stella Artois, що дозволило отримати відсоток ймовірності того, що пиво могло з’явитися на цих картинах. Результатом стала кампанія «Artois Probability», створена у партнерстві з музеєм Bellas Artes у Севільї.
Тепер шанувальники пива можуть переглянути серію постерів та білбордів у надії побачити емблему пивоварні серед історичних творів мистецтва. Походи до музеїв у майбутньому також можуть стати чудовою грою.
Як сказав Гарольдо Морейра, копірайтер компанії GUT: «Усі шедеври, незалежно від їхньої ймовірності, тепер є частиною нашої кампанії, і ми сподіваємося, що ви будете думати про Stella Artois щоразу, коли побачите пиво на картині».