Нині як ніколи важливо бути на зв’язку з рідними та друзями. Під час обстрілів мільйони українців чекають у месенджерах на «плюсики» та «У мене все ок» від близьких. Знати, що найдорожчі вам люди перебувають у безпеці, — це справжній скарб. Саме про це розповідає перша за п’ять років іміджева кампанія мобільного оператора lifecell, лейтмотив якої — зв’язок долає все.
«Для нас було важливо торкнутися найціннішого зараз — можливості спілкуватися один з одним. Дзвінок, слово, серденько в месенджері — ось наші головні герої. А завдання мобільного оператора полягає у тому, аби всі повідомлення вчасно доходили до своїх адресатів», — коментує запуск кампанії Аві Щупак, керівниця відділу маркетингових комунікацій lifecell.
Важливість комунікації важко переоцінити. Це не тільки про зв’язок, це про емоції та турботу. Іміджева кампанія має на меті достукатися до кожного, адже вона про всіх.
«Ідея народилась минулого літа. Тоді ми з командою змогли трошки видихнути та осмислити досвід перших місяців повномасштабної війни. У процесі обговорення ми зрозуміли, що можливість бути на зв’язку з рідними стала найважливішою цінністю, — розповідає Євген Молна-Івасюк, Creative Director глобальної диджитальної агенції Isobar Ukraine, — Далі з’явилась і форма втілення ідеї — бабли з повідомленнями «Як ти?» і «Все добре». Вони вже на той час стали народними символами любові».