Американський кавовий гігант Starbucks запустив інклюзивну кампанію за участю трансгендерної моделі, прагнучи завоювати індійських споживачів.
Остання кампанія бренду Tata Starbucks для індійського ринку має цікавий сюжет. Фільм продовжив розповідь, розпочату Starbucks в Індії минулого року під гаслом #ItStartsWithYourName, щоб підтвердити здатність американського бренду налагоджувати зв’язок, теплоту і відчуття інклюзивності в індійському контексті.
У фільмі, знятому в кав’ярні Starbucks у Мумбаї, показано історію про прийняття батьками рішення свого сина стати жінкою.
Говорячи про нову кампанію, Діпа Крішнан, директорка з маркетингу Tata Starbucks, зазначила: «Унікальний досвід Starbucks, де кожен відчуває себе бажаним гостем, є рушієм нашого зростання. За допомогою кампанії #ItStartsWithYourName ми сподіваємось і надалі поширювати повідомлення про те, що ми є гостинним, інклюзивним брендом, для якого ніщо не має більшого значення, ніж комфорт наших клієнтів».
Минулого року Starbucks розпочав реалізацію своїх амбітних планів щодо завоювання індійського споживача, створивши у своїх кав’ярнях атмосферу близькості та звертаючись до відвідувачів на ім’я, а не за номером рахунку, що є звичайною практикою в категорії F&B.
Відповідно, на першому етапі минулого року компанія запустила пілотний проект у чотирьох містах, який добре себе зарекомендував. Зараз проект поширюється на національному рівні з наміром зробити процес обслуговування клієнтів більш доступним, теплим та інклюзивним. Цей фільм продовжує пілотний проект, який бренд кав’ярень запустив, щоб завоювати такий складний і різноманітний ринок, як Індія, за допомогою безлічі реклам і запусків. Це класичний випадок локалізації глобального бренду в меню, цінах та розмірах порцій.
Фільм був створений творчою командою Edelman під керівництвом режисера Гаурава Гупти.
Примітно, що для того, щоб фільм був справжнім та інклюзивним у справжньому сенсі, головну роль у ньому зіграла сама трансгендерна модель Сіа, яка пройшла через операцію зі зміни статі.