Навіть найкращі друзі неохоче діляться своїми нагетсами в ролику від McDonald’s.
McDonald’s відзначив 40 років курячих нагетсів, запрошуючи британців вирішити, хто є #McNuggetWorthy, тобто вартий нагетсу.
З рідкісним фокусом на покоління Z, кампанія базується на розумінні того, що навіть найкращі друзі не будуть легко ділитися своїми нагетсами. Агенція Leo Burnett та режисер Сем Браун з Rogue Films створили 30-секундний рекламний ролик.
Ролик у стилі манги показав двох подруг, одна з яких не захотіла ділитися нагетсами. У відео прозвучало послання: «Вони можуть бути твоїми найкращими друзями, але чи варті вони #McNuggetWorthy?».
Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс, креативні директори Leo Burnett UK, зазначають: «Є друзі, а є друзі, з якими ви готові розділити нагетси. Тож що може бути кращим способом відсвяткувати 40-й день народження нагетсів, ніж смілива, весела кампанія, яка просить шанувальників перевірити свою дружбу на міцність абсолютно новим способом: «Чи вони #McNuggetworthy?».
Кампанія #McNuggetWorthy, орієнтована на аудиторію переважно покоління Z, має підвищений акцент на соціальні платформи, включаючи TikTok, Instagram, Snapchat і Twitter, щоб підтримати ідею #McNuggetWorthy.
McDonald’s запропонує шанувальникам вирішити, хто гідний їхніх нагетсів за допомогою «Шкали McNuggetWorthy», ставлячи покоління Z у центр спорів завдяки партнерству з британським діджитал виданням LadBible, укладеному з OMD UK. Запитавши аудиторію, які дружні вчинки вони вважають гідними нагетсів, LadBible Group буде поширювати повідомлення McNuggetWorthy у соцмережах, включаючи залучення талантів і оригінальний контент.