Кампанія бренду туалетного паперу D2C «Who Gives a Crap» закликала людей рятувати планету знизу догори.
За даними бренду, для виробництва традиційного туалетного паперу щодня знищується 1 мільйон дерев, і своєю першою глобальною кампанією екологічний бренд хотів показати людям, що великі зміни можуть відбутися від того, що вони встають або, скоріше, сідають за те, у що вони вірять.
Простіше кажучи, якщо людина має сідниці, вона може бути активістом. Все, що потрібно зробити, це перейти на 100% перероблений продукт бренду B-Corp.
«У той час як люди відчувають себе пригніченими кліматичною приреченістю і похмурістю, стикаючись з новими кліматичними проблемами щодня, ми хотіли привнести трохи світла і зухвалості у цю важку тему. Великі зміни можуть початися з чогось маленького, як сидіння в туалеті», – каже Марія Чілевич, голова бренд-менеджменту Who Gives A Crap.
«Кампанія показує, що наші герої вже ходять серед нас або за нами. Це наш заклик до сідниць. Сідниці завжди носили штани, а тепер вони збираються “очистити” світ».
Австралійське агентство 72andSunny створило глобальну платформу бренду і тісно співпрацювало з талановитим режисером Стефом Хантом з Exit Films над фільмом.
«Коли ми почули цифри про вирубку лісів, ми були шоковані. Ми одразу ж повинні були допомогти команді WGAC донести їхню історію до світу», – додав Люк Мартін, виконавчий креативний директор 72andSunny.
«Оскільки розмови з головами людей досі не спрацювали, ми подумали, що, можливо, настав час спробувати переконати інший кінець міста зайняти свою позицію, або, в даному випадку, сісти за стіл переговорів заради змін».