McDonald’s Hong Kong разом з агентським партнером, DDB Group Hong Kong, розпочали кампанію з підвищення обізнаності та заохочення підтримки Фундації Дім Рональда МакДональда Hong Kong.
Хоча жителі Гонконгу знають про Фундацію, вони мало розуміють, чим займається ця благодійна організація і що це означає для сімей, яким вона допомагає. Надаючи житло поруч з лікарнею сім’ям важкохворих дітей, благодійна організація дає можливість близьким залишатися разом у найбільш важливий для них час.
Кампанія розпочалася з короткометражного фільму, який дає змогу зазирнути у світ сім’ї Фундації, поділившись реальною історією з життя. Емоційний фільм розповідає про досвід хлопчика зі своєю сім’єю та важкохворою сестрою, про їхні руйнівні виклики і, зрештою, про величезну цінність можливості розділити багато маленьких моментів разом як сім’я.
Після запуску фільму McDonald’s у Гонконзі оголосив, що пожертвує 1 долар на благодійність з кожної покупки Біг-Мака та Курячого Біг-Мака протягом періоду проведення кампанії. Телеканал TVC, який просуває ініціативу «Big Mac, Big Heart», показує спеціальний реліз пісні RMHC «Wingless Angels» у виконанні нового посла RMHC і суперзірки Гонконгу Кеунг То, і запрошує гонконгців висловити свою підтримку, просто купивши бургер. Люди можуть також підтримати благодійність особистими донатами, які можна зробити через додаток.
Ренді Лай, генеральний директор McDonald’s у Гонконзі, прокоментував: «Фундація Дім Рональда МакДональда дуже близька нашим серцям, і ми сподіваємося, що ця цілісна кампанія зможе підвищити обізнаність про сімейну опіку. Завдяки широкій підтримці громадськості, відкриття другого будинку фундації у місті пізніше цього року зможе принести радість і надію набагато більшій кількості сімей, які цього потребують».
Андреас Крассер, генеральний директор DDB Group Hong Kong, додав: «Як агентство, ми надзвичайно пишаємося тим, що співпрацюємо з клієнтом, який використовує свій масштаб для добра. Ми сподіваємося, що кампанія знайде відгук у великих серцях мешканців Гонконгу».
Кампанія триватиме протягом цього місяця і, окрім музичного відео та телевізійного ролика, включатиме друковану продукцію, матеріали для магазинів та комунікацію в соціальних мережах.