Кампанія Pepsi India «Rise up, baby!» має на меті розширити можливості нації, заохочуючи людей бути собою, але чи може вона допомогти бренду збільшити свою частку на ринку коли?
Актриса Саманта Аккінені стала обличчям останньої кампанії Pepsi «Rise up, baby!». Реклама – це заклик до жінок бути собою та ігнорувати судження інших, є частиною оновленого позиціонування бренду.
Ця реклама, третя в серії, у якій знялися актор Боллівуду Ранвір Сингх і південно-індійська кінозірка Яш, є частиною зусиль, спрямованих на збільшення частки бренду на ринку за рахунок залучення молодої аудиторії.
Саумія Ратор, керівниця категорії Pepsi Cola, PepsiCo India, розповіла: «Усі троє [зірок] по-своєму уособлюють індивідуальність бренду та позиціонування бренду, бути сміливими і бути собою».
Аккінені, відома акторка південноіндійського кіно та Боллівуду, є «уособленням незалежних, сміливих та вільнодумних сучасних індійських жінок, а тому резонує з нашим позиціонуванням «Rise up».
Концепція кампанії була розроблена агентством Leo Burnett India, а режисером виступив популярний болівудський режисер Пуніт Малхотра.
Кампанія, перша частина якої стартувала в січні, має на меті залучити індійську молодь, зображуючи дух цього покоління, яке піднімається над суспільними нормами.
«Позиціонування «Rise up» базується на деяких вічних істинах, які є актуальними для всіх вікових груп, а особливо для сучасної молоді. Наприклад, світ постійно говорить про те, що на всіх етапах життя і в усіх вікових групах відбувається постійний осуд, якому постійно піддається молоде покоління», – ділиться Ратор.
«Хоча цей наратив походить з Індії, він дуже схожий з точки зору ДНК бренду на те, що бренд означає в усьому світі». Ратор сказала, що ДНК бренду Pepsi – це впевненість і легкість.