За даними бренду вівсяного молока Oatly, оцінка життєвого циклу, проведена брендом, показала, що молоко Barista Edition має менший вплив на навколишнє середовище порівняно з коров’ячим молоком на 44-76%
До 2029 року Oatly планує зменшити свій кліматичний слід на літр молока на 70%, а всі виробничі потужності будуть відповідати критеріям “виробництва майбутнього”, ставлячи на перше місце в своїх ініціативах сталі та ефективні практики.
Нещодавно бренд створив блог, у якому відверто розповідає про власні прорахунки у всіх сферах — від сталого розвитку до піару.
Щоб висвітлити роботу, яку бренд проводить для зменшення вуглецевого сліду деяких продуктів у США, він запустив рекламу, яка з’явилася в New York Times, LA Times, Washington Post та на білбордах на Таймс-сквер і у Голлівуді. Однак поруч з кожним рекламним оголошенням Oatly буде порожнє місце, зарезервоване для молочної промисловості.
Щоб отримати безкоштовну рекламу, молочним брендам потрібно лише відвідати спеціальний мікросайт, відповісти на ті ж запитання, що й Oatly, для отримання кліматичної сертифікації, і бренд покриє вартість рекламного місця.
Запуск кампанії відбувається в той час, коли, незважаючи на те, що покоління Z здебільшого надає перевагу рослинним замінникам замість молочних продуктів, багато брендів вирішують закрити свої рослинні асортименти.