Персонажі казок повернулися до сучасності у новому ролику Sky
05 Тра 2023, 16:12

Персонажі казок повернулися до сучасності у новому ролику Sky

У ролику велетень з казки «Джек та бобове стебло» живе на даху дуже високого будинку, а не на бобовому стеблі.

Медіакомпанія Sky запустила послугу захисту розумного дому, що складається зі страхування та розумних домашніх технологій. Для просування своєї останньої пропозиції власна креативна команда компанії розробила веселу стратегію кампанії, яка оживила казкових персонажів на сучасний лад.

У ролику «Live Happily Ever After» глядачі можуть побачити персонажів дитячих історій «Джек та бобове стебло» та «Златовласка і три ведмеді», кожен з яких розповідає про переваги продукту.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Стівен ван Руєн, генеральний директор Sky UK, Ireland та комерційний директор Sky Group, сказав: «У нас в компанії є цілий ряд переваг. У Sky є традиція виходити на нові ринки і струшувати їх, і ми збираємося зробити те ж саме з житловим страхуванням».

«Ми вже полегшуємо життя людей вдома завдяки нашим телевізійним, широкосмуговим та мобільним послугам, а з Sky Protect ми зможемо зробити страхування житла ще простішим. У додатку Sky Protect поєднано все: від простішого процесу розрахунку ціни до цінності, яку ви можете бачити щодня, та чудових технологій. Ми віримо, що люди заслуговують на краще, коли мова йде про захист житла, і ми збираємося дати їм це».

Страховий пакет Sky Protect Smart Home застрахований компанією Zurich Insurance і включає в себе набір технологічних продуктів для розумного дому, у тому числі відеодзвінок, внутрішню камеру, датчики протікання, датчик руху та контактні датчики.

Тім Бейлі, головний виконавчий директор Zurich, додав: «Zurich вже розробляє нові діджитал продукти та послуги для задоволення зростаючих потреб наших клієнтів».

«Це нове партнерство поєднує досвід та надійний страховий бренд Zurich з технологіями Sky та значним охопленням клієнтів, щоб допомогти більшій кількості людей краще захистити свої домівки. Поєднуючи технологію розумного дому зі страхуванням, Sky Protect має на меті запобігти збиткам та забезпечити фінансовий спокій, якщо трапиться непередбачуване».

Розкажіть друзям про новину