Нова марка «Укрпошти» та рецепт «кремль брюле» з рум’яною скоринкою: реакція брендів на палаючий кремль
03 Тра 2023, 17:59

Нова марка «Укрпошти» та рецепт «кремль брюле» з рум’яною скоринкою: реакція брендів на палаючий кремль

Нарешті українці дочекалися того дня, коли запалав російський кремль. Поки росія намагається оговтатись від тяжкого потрясіння і шукає того, хто невдало «покурив», українці святкують цей знаковий день, як після підриву кримського мосту.

Українські бренди як завжди відзначились креативним ситуативом у своїх соціальних мережах. Редакція MMR створила добірку креативів:

Київстар запропонував насолоджуватись видами палаючого кремля на своєму 24/7 каналі «Кремль палає».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«На фоні має грати трек Dj Smash + Вінтаж «вся масква гаріт». – прокоментувала команда.

А Розетка вражена новинами і тим, що навіть у таку точку вона не вміє доставляти:

«Укрпошта» отримала ідею для дизайну своєї нової марки у дусі власних традицій.

А її гендиректор Ігор Смілянський натякнув, що «Укрпошта» готувалась до такого розвитку подій і вже готова вразити всіх завтра:

«Друзі, історично так склалось, що марки Укрпошти є передвісником гарних подій. Тому завтра вранці оголосимо про запуск нової марки. Якої, коли і де – почекайте 😉 Але, впевнений, комусь «за поребриком» дуже сподобається. А поки – як то кажуть, «робочі ескізи» ;)». – написав Ігор Смілянський.

Зірковий шеф-кухар та ресторатор також долучився до флешмобу: «Хочеться простого людського вигадувати рецепт “кремль брюле” з рум’яною скоринкою…».

Розкажіть друзям про новину