Нова марка «Укрпошти» та рецепт «кремль брюле» з рум’яною скоринкою: реакція брендів на палаючий кремль
03 Тра 2023, 17:59

Нова марка «Укрпошти» та рецепт «кремль брюле» з рум’яною скоринкою: реакція брендів на палаючий кремль

Нарешті українці дочекалися того дня, коли запалав російський кремль. Поки росія намагається оговтатись від тяжкого потрясіння і шукає того, хто невдало «покурив», українці святкують цей знаковий день, як після підриву кримського мосту.

Українські бренди як завжди відзначились креативним ситуативом у своїх соціальних мережах. Редакція MMR створила добірку креативів:

Київстар запропонував насолоджуватись видами палаючого кремля на своєму 24/7 каналі «Кремль палає».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«На фоні має грати трек Dj Smash + Вінтаж «вся масква гаріт». – прокоментувала команда.

А Розетка вражена новинами і тим, що навіть у таку точку вона не вміє доставляти:

«Укрпошта» отримала ідею для дизайну своєї нової марки у дусі власних традицій.

А її гендиректор Ігор Смілянський натякнув, що «Укрпошта» готувалась до такого розвитку подій і вже готова вразити всіх завтра:

«Друзі, історично так склалось, що марки Укрпошти є передвісником гарних подій. Тому завтра вранці оголосимо про запуск нової марки. Якої, коли і де – почекайте 😉 Але, впевнений, комусь «за поребриком» дуже сподобається. А поки – як то кажуть, «робочі ескізи» ;)». – написав Ігор Смілянський.

Зірковий шеф-кухар та ресторатор також долучився до флешмобу: «Хочеться простого людського вигадувати рецепт “кремль брюле” з рум’яною скоринкою…».

Розкажіть друзям про новину