Оскільки все більше досліджень свідчать про те, що час, проведений перед екраном, вбиває сексуальне життя людей, бренд білизни Maison Pixel у партнерстві з креативним агентством Atlantic New York представила The Streaming Undies — першу у світі спідню білизну, яка також є платформою для стрімінгу і потенційним рятівником лібідо, що занепадає в усьому світі.
Спідня білизна у відтінках хроматичних кольорів працює в координації зі спеціально розробленим фільтром для Instagram, сумісним з усіма пристроями на iOS та Android. Коли користувачі дивляться на білизну через камеру свого телефону, фільтр дозволяє їм бачити будь-який контент, який вони хочуть бачити поверх неї. Продукт і технологію розробили лісабонська компанія Maison Pixel та нью-йоркська Atlantic.
Для запуску колекції Streaming Undies Atlantic New York також створили інтегровану бренд-кампанію, яка охоплюватиме діджитал та соціальні медіа. Центральне місце у запуску займають три онлайн відео за участю моделей, які переходять від втуплення у свої телефони до перегляду бейсбольного матчу, вестерну чи чогось іншого. Ці ролики будуть розміщені в Instagram, TikTok, Twitter та YouTube. Після першого запуску кампанії бренд залучить модних інфлюенсерів, які будуть рекламувати білизну Streaming Undies у соціальних мережах.
Докази того, що американці менше займаються сексом, і винен у цьому час, що проводиться перед екраном, накопичуються протягом кількох років. 26% дорослих американців взагалі не займалися сексом у 2021 році, згідно з даними Загального соцопитування (GSS), порівняно з 23% у 2018 році. Дослідники та опитувані припускають, що причиною цього є збільшення часу, проведеного перед екраном, особливо в ліжку. Наприклад, у дослідженні 2019 року 75% дорослих американців заявили, що беруть свої телефони в ліжко, і більшість з них сказали, що сидіння в телефоні є їхнім улюбленим нічним заняттям.
«Ми запустили Maison Pixel 7 років тому з дуже унікальною ідеєю та дизайном. Але з минулого року ми бачимо, як великі модні бренди використовують пікселі, можливо, навіть натхненні нашою роботою, для своїх нових колекцій. Для інді-бренду, з набагато меншим бюджетом, ніж у них, це може бути дуже складним завданням. Але ми віримо, що завдяки креативності та інноваціям ми зможемо продовжувати завойовувати своє місце на цьому ринку. Запуск нашої нової колекції, яка перетворює нижню білизну на стрімінгову платформу, — це захоплюючий крок на шляху до досягнення цієї мети», — розповіли Себастьян Тейшейра та Сезарія Мартінс, засновники Maison Pixel.
«Ми пам’ятаємо, як Maison Pixel випустили свою першу колекцію: вони взяли штурмом гік-спільноту інтернету, і ми одразу ж стали великими шанувальниками їхньої творчості. Приголомшливо думати, що через роки наше інді-агентство має можливість співпрацювати з таким крутим інді-брендом, — кажуть Марко Пупо та Жоао Коутінью, співзасновники та головні креативні директори Atlantic New York. — Ми сподіваємося, що ця глибока кампанія не лише подарує людям трохи веселощів, але й надихне їх на пошук нових способів урізноманітнити своє життя».