Шанувальники комічного телешоу Суботнього вечора в прямому ефірі та бренду води Smartwater можуть радіти, оскільки Робо-Піт став реальністю завдяки новій рекламній кампанії бренду питної води Coca-Cola.
Іноді останньою інновацією у робототехніці є андроїд, який стирає межі між людським і технічним світом. Інколи це планшет, прикріплений до підставки для води, який дозволяє знаменитостям віртуально знімати рекламний ролик, насолоджуючись літнім відпочинком.
Саме така ідея лежить в основі літньої кампанії Smartwater за участю колишньої зірки телешоу Піта Девідсона під назвою «Robo-Pete’s grand entrance». У короткому ролику Девідсон спілкується з людьми на знімальному майданчику реклами Smartwater за допомогою планшета у відеочаті, прикріпленого до кулера, наповненого водою Smartwaters (також відомого як Робо-Піт).
З Робо-Пітом на знімальному майданчику актор може виконувати свої обов’язки бренд-амбасадора Smartwater, одночасно охолоджуючись біля басейну на курорті. Яким би незграбним не здавався Робо-Піт, дехто вважає цю ідею досить розумною.
Фільм буде підтримуватися поєднанням платної і власної традиційної та діджитал реклами. Очолила цю роботу агенція Open X, що входить до складу WPP.