Британський фітнес-бренд Gymshark докладає чимало зусиль, щоб розширити можливості жінок-спортсменок, випустивши серію рекламних роликів, покликаних зруйнувати гендерні бар’єри.
Перший з них присвячений новаторській ірландській боксерці Кеті Тейлор напередодні її довгоочікуваного дебюту в Медісон-сквер-гарден.
Повертаючись до коріння Тейлор, Gymshark простежив виклики та успіхи ірландської героїні напередодні її поєдинку з Амандою Серрано, який називають історичним моментом для жіночого професійного боксу в легкій вазі.
Калум Вотсон, директор з питань партнерства Gymshark, пояснив: «Кеті Тейлор провела все своє життя, борючись і долаючи труднощі на рингу і за його межами. У той час як більшість боксерів б’ються на рингу, Кеті боролася за те, щоб потрапити на нього. Кеті ідеально підійшла для Gymshark завдяки своєму духу змінотворця та невпинному бажанню передавати свій вид спорту наступному поколінню. Ми з нетерпінням чекаємо на продовження нашої подорожі з Кеті та натхнення наступного покоління спортсменів через неймовірні рольові моделі, такі як Кеті Тейлор».
Друга реклама демонструє, як відвідування спортзалу не повинно суперечити соціальному життю, показуючи, як одна фітнес-залежна людина плавно переходить від присідань до манікюру.
Знятий студією Great Coat Films, 50-секундний ролик переносить глядача з вулиці на бігову доріжку, демонструє, як можна виглядати чудово, не потіючи, вдягаючи одяг та аксесуари для фітнесу від бренду.
Раніше Gymshark пропагував психічне здоров’я та історію темношкірих, об’єднуючи людей зі спільним інтересом до фітнесу.