Британський бренд сексуального здоров’я Lovehoney хоче, щоб усі були більш відвертими у своїх бажаннях. Але йому доводиться ретельно дотримуватися жорстких правил як у діджитал, так і в зовнішньому просторі.
У серії активацій у зовнішній рекламі зображення заохочують кожного проявити трохи любові і голосно про це заявити. Зухвалі білборди розміщені спеціально до Місяця мастурбації, травня.
Фрідеріке Левін, керівник відділу комунікацій та зв’язків з громадськістю Lovehoney, зазначив: «Ми хочемо нагадати всім, що шлях до сексуального щастя починається з нас самих, і в цьому немає нічого соромного – так чому б не кричати про це? Досліджувати власне тіло і з’ясовувати, що нам подобається, – це здорова звичка, яка допомагає донести свої потреби до партнера».
Робота з’явилася після того, як Управління зі стандартів реклами ASA визнало неприйнятним білборд бренду секс-іграшок «Silence Is Golden», присвячений мемуарам принца Гаррі, через те, що на ньому був зображений кляп. Тоді виконавчий директор Lovehoney Йоханнес Плеттенберг високо оцінив роль ASA, але назвав це рішення «ще одним прикладом повної цензури всього, що має хоч якийсь натяк на секс-позитив».
Ця остання рекламна кампанія не показує жодних продуктів і демонструється лише між 19:00 і північчю, щоб обійти всі правила.
Левін додав: «Широко розповсюджена цензура секс-позитивності означає, що ми повинні бути креативними в нашій рекламі. Цього разу ми поважаємо постанову ASA і робимо протилежне тому, що робить кляп з м’ячем, і просимо людей кричати свої власні імена».