Дейтинг-додаток BLK для темношкірих від компанії Match Group запустив нову кампанію під назвою «Break the bank 2.0: Black tax giveaway», спрямовану на боротьбу з Чорним податком.
За словами бренду, податок описує фінансове навантаження, яке покладається на темношкірих людей, що прагнуть до висхідної мобільності, щоб допомогти своїм менш фінансово стабільним родичам. Це явище «часто є наслідком системного расизму та економічної нерівності, що обмежує можливості темношкірих людей створювати багатство та отримувати доступ до ресурсів. Це важлива проблема для чорношкірої спільноти, і її вплив відчувається впродовж багатьох поколінь», – йдеться у прес-релізі.
У рамках розіграшу BLK заявляє, що просуватиме «чорну радість», вручаючи подарункові картки на суму $250 користувачам BLK, які зіткнулися з податком на темношкірих в період з 26 квітня по 3 травня.
Кампанія, створена спільно з агентством Arxna, є результатом нещодавнього опитування BLK, яке показало, що 79% темношкірих самотніх людей не знайомі з концепцією Чорного податку, хоча майже половина (44%) успішних представників покоління Z і кожен третій темношкірий самотній чоловік старше 40 років фінансово підтримують своїх менш забезпечених членів сім’ї. Тим часом, ті, хто не має постійного доходу, все ще відчувають на собі вплив податку на темношкірих, оскільки 46% безробітних самотніх повідомили, що фінансово підтримують свою сім’ю.
«У BLK ми глибоко віддані просуванню «чорної радості» через наші маркетингові ініціативи та кампанії. Ми усвідомлюємо фінансовий тягар, з яким стикаються багато темношкірих сімей, і вважаємо, що це наш обов’язок – підтримувати і піднімати громаду», – сказав керівник відділу бренду і маркетингу компанії BLK Джонатан Кіркланд.
«Ця програма спрямована не лише на надання фінансової допомоги тим, хто постраждав від Чорного податку, а й на підвищення обізнаності про цю важливу проблему, яка зачіпає багатьох».
Ця акція є останнім етапом розвитку ініціативи BLK «Break the bank», яка була вперше представлена минулого року з метою підвищення фінансової грамотності серед темношкірої громади та підтримки бізнесу, що належить темношкірим, в умовах інфляції.