Київський ЦУМ одягнув вітрини в квіти
27 Кві 2023, 14:15

Київський ЦУМ одягнув вітрини в квіти

Вже понад рік усі українці наполегливо працюють на різних фронтах (військовому, економічному, волонтерському, мистецькому) і щодня наближають не тільки велику перемогу, а й квітуче майбутнє держави. Саме незламним українцям, таким різним і таким єдиним у своїй головній меті, ЦУМ Київ вирішив присвятити свій новий квітковий сезон. Квіти — не випадковий вибір. Ці досконалі творіння природи, що мають здатність до відродження, завжди були символічними в українській культурі. У давні часи вони мали ритуальну значущість (служили як обереги), що знайшло своє відображення в ужитковому мистецтві: вишивці, гончарстві, розписі та прикрасах. Квіти, як і люди, унікальні та вразливі, прекрасні поодинці й не менш розкішні у пишних букетах, рясних квітниках та буйних садах.

Із новим сезоном команда ЦУМу відкриває й молоді українські таланти: сестри Фельдман створили десять унікальних квіток, які стали основою дизайну вітрин, центрального входу універмагу та його внутрішнього оздоблення.

Команда щиро сподівається, що квіти, в які цієї весни вбрався ЦУМ, стануть провісниками надії та якнайшвидшої перемоги світла над темрявою, добра над злом. Вона прагне не тільки надихати і підтримувати, а і долучитися до фінансової допомоги захисникам, які щохвилини відстоюють право на вільне і мирне життя. У рамках нового сезону команда універмагу створила лімітовану сувенірну колекцію «СЕСТРИ ФЕЛЬДМАН Х ЦУМ КИЇВ», 100 % прибутку з продажів якої буде перераховано на оборону та розмінування через фандрейзингову платформу UNITED24.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину