Бренд майонезу провів соціальний експеримент у дейтинг-додатках
26 Кві 2023, 15:51

Бренд майонезу провів соціальний експеримент у дейтинг-додатках

Kraft Real Mayo запустив новий соціальний експеримент, який доводить, що додавання майонезу до профілю на сайті знайомств збільшує кількість знайомств.

Після того, як з’ясувалося, що приблизно кожен сьомий розриває роман, якщо партнери мають різні смаки в їжі, а кожен п’ятий розглядає майбутнє лише з тим, хто поділяє їхні кулінарні вподобання, стало зрозуміло, що їжа може стати причиною розриву стосунків. Але стало цікаво, чи може одна з найбільш поляризуючих приправ у світі, майонез, насправді допомогти знайти кохання?

Креативне агентство The Kitchen перевірило це за допомогою Swipe Right for Mayo — соціального експерименту, проведеного в додатках для знайомств, де випустили ідентичні профілі з майонезом і без нього, щоб побачити, чи допоможе майонезна позначка у додатках зробити юзерів більш привабливими для знайомств. Тест проводився по всій території США (в тому числі в Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Маямі). Спойлер: експеримент показав, що після тисяч свайпів, порівняно з профілями без майонезу, «майонезні» профілі отримали більше переглядів, ніж профілі без:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • На 74% більше збігів
  • На 16% більше перших отриманих повідомлень
  • Покращена якість перших повідомлень — лінії пікапа були майже такими ж оксамитовими, як і в майонезі.

The Kitchen поділився своїми висновками на сторінках Kraft Real Mayo в Instagram та TikTok, а для любителів майонезу, які шукають нових знайомств (18+), Kraft Real Mayo пропонує «майонізувати» свої фотографії та біографії в профілі знайомств. Любителі майонезу можуть надсилати свої фотографії та біографії на @KraftRealMayo в Instagram, і команда перепише їхні біографії та майонез у фотошопі на їхні фотографії, перш ніж відправити їх назад.

«Наша робота в Kraft Real Mayo зосереджена на святкуванні та підтримці нашого племені Майо. Ми усвідомлюємо, що є приправою, яка викликає сильні почуття – як позитивні, так і негативні, і нам це подобається! Ми вирішили святкувати разом з нашими шанувальниками, а Swipe for Mayo виводить це свято на новий рівень за допомогою соціального експерименту, покликаного перевірити, чи справді наші майонезні фріки більш придатні для побачень. Ми не тільки отримали задоволення від проведення цього веселого та безтурботного соціального експерименту, але й від того, що результати підтвердили нашу гіпотезу. Ми сподіваємося, що наші фанати майонезу полюблять кампанію так само сильно, як і ми!» — Франсіс Сабатьє, бренд-менеджер Kraft Real Mayo.

Розкажіть друзям про новину