Комунікаційна агенція Postmen розробила редизайн проєкту з адопції тварин Look 4 Paws, ініціатором якого є компанія Club 4 Paws.
Основним завданням команди Postmen було збільшити асоціативність проєкту адопції з брендом Club 4 Paws. За три місяці плідної роботи агенції над айдентикою й ідеєю з’явилися нове лого, айдентика та назва ініціативи Club 4 Paws.
«Назва Look 4 Paws тісно пов’язана з її брендом Club 4 Paws, що робить її впізнаваною та знайомою аудиторії. Щоб поєднати платформу з материнським брендом, ми створили логотип із акцентом на цифру 4, який має вушка та хвіст. Основні кольори бренду — синій і помаранчевий», — розповідає артдиректорка агенції Іра Павлова.
Також упродовж року допомагає покращувати платформу з тваринками українська IT-компанія SoftServe. Їхня команда реалізувала проєкт у межах програми OpenTech, яка допомагає важливим соціальним ініціативам. Завдяки зручній диджиталізації платформа має швидку систему пошуку, а кожна тваринка має унікальну анкетку та вже чекає на заявку від свого «петперента» в Україні та Європі.