AB InBev перетворив свої пивні пляшки на укриття
24 Кві 2023, 11:05

AB InBev перетворив свої пивні пляшки на укриття

Арекіпа, місто в Перу, має один з найвищих у світі рівнем ультрафіолетового випромінювання через різні географічні фактори.

Щоб вирішити цю проблему, Arequipeña, регіональне пиво AB InBev у Перу, та агенція VMLY&R Peru співпрацювали над створенням укриття з пляшок пива. Ініціатива використала захист пляшок пива Arequipeña від ультрафіолетового випромінювання UV 400, щоб захистити жителів регіону (захист від ультрафіолетового випромінювання вже нанесений на скло пляшки, щоб захистити пиво).

Перетворивши пляшки на укриття, вони розмістили їх у різних місцях, таких як місцеві автобусні зупинки, кафе та бари, з метою підвищення обізнаності про небезпеку сонячної радіації та забезпечення захисту громади. QR-код на плитках дозволяє людям отримати доступ до порад щодо догляду за шкірою та записатися на скринінг раку шкіри завдяки партнерству з громадською організацією Por Un Perú sin Cáncer.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Наші люди завжди будуть для нас найважливішою цінністю. – заявив Дієго Девото, директор компанії Arequipeña Beer (AB InBev). – Ось чому ми вважаємо життєво важливим підвищувати обізнаність про це питання. Наші пляшки містять захист, необхідний жителям Арекіпи для здійснення повсякденних справ, захищеним від сонячного випромінювання».

Тін Санчес, ECD VMLY&R Peru, підкреслив важливість ініціативи, зазначивши, що хоча Арекіпа має найвищий рівень ультрафіолетового опромінення у світі, вона також несе відповідальність за інформування, обговорення та запобігання ризикам, пов’язаним з радіаційним опроміненням.

Розкажіть друзям про новину