McDonald’s, який зосередився на модернізації своїх основних продуктів для збільшення продажів, впроваджує низку змін, спрямованих на покращення своїх фірмових бургерів.
Булочки стануть м’якшими. Сир – більш плавлений. Цибуля буде додаватися до котлет прямо на грилі. А соус Біг Мак? Його буде більше.
«Ми виявили, що невеликі зміни, такі як налаштування нашого процесу для отримання більш гарячого, більш плавленого сиру та налаштування грилю для кращого прожарювання, призвели до великої різниці в тому, що наші бургери стали смачнішими, ніж будь-коли», – сказав шеф-кухар Чед Шафер, старший директор з кулінарних інновацій McDonald’s в США. Оновлення торкнулися БігМака та МакДабл, а також класичного і подвійного Чизбургера та Гамбургера.
За словами компанії, спочатку бургери були удосконалені на міжнародних ринках, і вже з’явилися в деяких містах США, включаючи Лос-Анджелес, Сіетл, Фенікс та Лас-Вегас. На початку наступного року вони будуть доступні по всій країні.
Ці зміни слідують за іншими вдосконаленнями ключових пунктів меню.
McDonald’s – не єдиний бренд, який намагається покращити свої основні пропозиції.
Burger King, який минулого року оголосив про план переформатування свого бізнесу, зосередився на вдосконаленні Вопер та підвищенні його помітності в рекламі. У четвертому кварталі минулого року він провів тренінги з використання Вопера для франчайзі. У лютому бренд заявив, що Вопер сприяв зростанню продажів у США в цьому кварталі.