Багато хто мріє пережити пригоди у стилі Індіани Джонса, але для цього завжди потрібен надійний помічник. Люди звикли жити в межах міста, і дика природа стає для них справжнім викликом.
Стратегія оновленого бренда — підготувати людей до викликів, що очікують на них під час пригод.
На час війни ІБІС допомагає людям подолати випробування суворого часу: цивільні знаходять тут пальники, теплі фліски та ліхтарики, а військові — улюблену арку та спорядження.
ІБІС допоможе кожному підібрати знаряддя під будь-яку ситуацію.
Основою фірмового стилю стала стрілка, що стрімко мчить уперед.
Стрілка є універсальним знаком, який з одного боку символізує подорожі та відкриття, а з іншого — відображає позитивні зміни.
Креативники хотіли зберегти звʼязок з традиціями ІБІСУ, тому в оновленому логотипі знак стрілки поєднали із впізнаваним силуетом птаха, що безстрашно летить назустріч новому.