Креативники представили ребрендинг мережі магазинів у стилі Індіани Джонса
19 Кві 2023, 15:48

Креативники представили ребрендинг мережі магазинів у стилі Індіани Джонса

Багато хто мріє пережити пригоди у стилі Індіани Джонса, але для цього завжди потрібен надійний помічник. Люди звикли жити в межах міста, і дика природа стає для них справжнім викликом.

Стратегія оновленого бренда — підготувати людей до викликів, що очікують на них під час пригод.

На час війни ІБІС допомагає людям подолати випробування суворого часу: цивільні знаходять тут пальники, теплі фліски та ліхтарики, а військові — улюблену арку та спорядження.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

ІБІС допоможе кожному підібрати знаряддя під будь-яку ситуацію.

Основою фірмового стилю стала стрілка, що стрімко мчить уперед.

Стрілка є універсальним знаком, який з одного боку символізує подорожі та відкриття, а з іншого — відображає позитивні зміни.

Креативники хотіли зберегти звʼязок з традиціями ІБІСУ, тому в оновленому логотипі знак стрілки поєднали із впізнаваним силуетом птаха, що безстрашно летить назустріч новому.

Розкажіть друзям про новину