Hellmann’s закликав замовляти в McDonald’s лише майонез
19 Кві 2023, 12:22

Hellmann’s закликав замовляти в McDonald’s лише майонез

Майонез Hellmann’s береться за вирішення проблеми з приправами в McDonald’s, піднімаючи майонез на один рівень з червоним, коричневим соусами та соусом барбекю.

Переконаний у тому, що чипси та майонез поєднуються, як боби на тості, бренд допомагає завоювати прихильність відвідувачів McDonald’s у Великобританії, пропонуючи їм Mayo McHack.

Не маючи офіційного майонезного соусу, бренд майонезу заохочує людей кастомізувати свої замовлення курячих сендвічів з майонезом, видаляючи курку, салат і булочку та залишаючи лише цінний соус.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Крістіна Бауер-Планк, глобальний віце-президент Hellmann’s та заправок Unilever, каже: «Hellmann’s знає, що картопля фрі та майонез — це смачне поєднання, і ми також знаємо, що у Великобританії є багато любителів майонезу. McDonald’s у Великобританії не пропонує майонез як соус. Тому ми розглядаємо #MayoMcHack як ідеальну можливість обслужити суперфанатів майонезу та виправити цю помилку. Ми тут для всіх любителів майонезу і хочемо допомогти з’єднати майонез і картоплю фрі, як це і повинно бути!»

Кампанія з витівками з майонезом народилася через відсутність готових пакетиків майонезу в британських McDonald’s, оскільки традиційно налаштовані британці віддають перевагу червоному та коричневому соусу та солі й оцту.

Щоб стимулювати попит, Hellmann’s пропонує 1000 клієнтів повернути гроші за бургери без майонезу вартістю 1,19 фунтів стерлінгів, видаючи ваучери в обмін на фотодокази того, що вони замовляли тільки майонез.

Розкажіть друзям про новину