Майонез Hellmann’s береться за вирішення проблеми з приправами в McDonald’s, піднімаючи майонез на один рівень з червоним, коричневим соусами та соусом барбекю.
Переконаний у тому, що чипси та майонез поєднуються, як боби на тості, бренд допомагає завоювати прихильність відвідувачів McDonald’s у Великобританії, пропонуючи їм Mayo McHack.
Не маючи офіційного майонезного соусу, бренд майонезу заохочує людей кастомізувати свої замовлення курячих сендвічів з майонезом, видаляючи курку, салат і булочку та залишаючи лише цінний соус.
Крістіна Бауер-Планк, глобальний віце-президент Hellmann’s та заправок Unilever, каже: «Hellmann’s знає, що картопля фрі та майонез — це смачне поєднання, і ми також знаємо, що у Великобританії є багато любителів майонезу. McDonald’s у Великобританії не пропонує майонез як соус. Тому ми розглядаємо #MayoMcHack як ідеальну можливість обслужити суперфанатів майонезу та виправити цю помилку. Ми тут для всіх любителів майонезу і хочемо допомогти з’єднати майонез і картоплю фрі, як це і повинно бути!»
Кампанія з витівками з майонезом народилася через відсутність готових пакетиків майонезу в британських McDonald’s, оскільки традиційно налаштовані британці віддають перевагу червоному та коричневому соусу та солі й оцту.
Щоб стимулювати попит, Hellmann’s пропонує 1000 клієнтів повернути гроші за бургери без майонезу вартістю 1,19 фунтів стерлінгів, видаючи ваучери в обмін на фотодокази того, що вони замовляли тільки майонез.