Платформа оголошень Gumtree «більше не соромиться» ролі, яку вона може відіграти у скороченні викидів вуглецю і демонструє, наскільки серйозно вона ставиться до ролі, яку відіграє нестримне споживання у засміченні планети, очолюючи «повстання споживачів».
Приурочена до Всесвітнього дня Землі 22 квітня, своєчасна екологічна кампанія має на меті звернути увагу на занепокоєння 66% британців щодо впливу швидкої моди на планету, а 47% також занепокоєні довгостроковими наслідками швидкого виробництва товарів для дому.
Щоб очолити повстання, Gumtree розклеїв постери з такими гаслами, як «Чини опір, відмовляйся, бунтуй, використовуй повторно», щоб привернути увагу громадськості до покупок у секонд-хенді.
Ханна Роуч, директорка з маркетингу Gumtree, сказала: «Ми більше не ухиляємося від ролі, яку ми можемо відіграти у скороченні викидів вуглецю та заохоченні довгострокових змін у поведінці споживачів».
Менді Шарп, генеральний директор і засновник Tin Man, додала: «Ми сподіваємося, що повністю інтегрована кампанія спонукає націю відмовитися від надмірного споживання і допоможе скоротити викиди вуглекислого газу за допомогою простих циклічних обмінів і закупівель, керованих громадою».
Задумана Tin Man, британським креативним агентством Gumtree, зовнішня реклама була створена його спеціалізованим дизайнерським відділом Tin Studio.