Білборди закликали британців купувати речі в секонд-хенді
18 Кві 2023, 17:11

Білборди закликали британців купувати речі в секонд-хенді

Платформа оголошень Gumtree «більше не соромиться» ролі, яку вона може відіграти у скороченні викидів вуглецю і демонструє, наскільки серйозно вона ставиться до ролі, яку відіграє нестримне споживання у засміченні планети, очолюючи «повстання споживачів».

Приурочена до Всесвітнього дня Землі 22 квітня, своєчасна екологічна кампанія має на меті звернути увагу на занепокоєння 66% британців щодо впливу швидкої моди на планету, а 47% також занепокоєні довгостроковими наслідками швидкого виробництва товарів для дому.

Щоб очолити повстання, Gumtree розклеїв постери з такими гаслами, як «Чини опір, відмовляйся, бунтуй, використовуй повторно», щоб привернути увагу громадськості до покупок у секонд-хенді.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ханна Роуч, директорка з маркетингу Gumtree, сказала: «Ми більше не ухиляємося від ролі, яку ми можемо відіграти у скороченні викидів вуглецю та заохоченні довгострокових змін у поведінці споживачів».

Менді Шарп, генеральний директор і засновник Tin Man, додала: «Ми сподіваємося, що повністю інтегрована кампанія спонукає націю відмовитися від надмірного споживання і допоможе скоротити викиди вуглекислого газу за допомогою простих циклічних обмінів і закупівель, керованих громадою».

Задумана Tin Man, британським креативним агентством Gumtree, зовнішня реклама була створена його спеціалізованим дизайнерським відділом Tin Studio.

Розкажіть друзям про новину