Вітати чи не вітати з Великоднем українців цього року та як це правильно зробити не зачепивши нічиїх почуттів — думаємо, цими питаннями минулого тижня задавався чи не кожен SMM-ник, що працює в українських компаніях.
На жаль чи на щастя, не можемо перевірити, чи допомогав ChatGPT із текстами постів — тому без зайвих слів представляємо вашій увазі добірку пасхальних публікацій брендів у Facebook.
21 Лис 2024
- Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
- Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
- Український бренд одягу створив колекцію шарфів на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями
- Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
- Залучення КНДР у війну та План перемоги: настрої українців у соцмережах у жовтні 2024 року
- Мобілізація маркетингу: як книга Ела Райса та Джека Траута поставила боротьбу за споживача на воєнні рейки
- Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи
- Раян Рейнольдс випустив 30-хвилинну рекламу мобільного оператора