Вітати чи не вітати з Великоднем українців цього року та як це правильно зробити не зачепивши нічиїх почуттів — думаємо, цими питаннями минулого тижня задавався чи не кожен SMM-ник, що працює в українських компаніях.
На жаль чи на щастя, не можемо перевірити, чи допомогав ChatGPT із текстами постів — тому без зайвих слів представляємо вашій увазі добірку пасхальних публікацій брендів у Facebook.
02 Кві 2025
- Кольори, що оживають від Avon: як популярний бренд просував нову губну помаду
- У Києві з’явиться інсталяція з орігамі-птахів на підтримку поранених українців
- Kernel провів у Європейському парламенті фотовиставку «Шлях зерна»
- Круїз від Duolingo, сарказм від Open AI та трав’яна клавіатура від Yahoo: креативи брендів до Дня сміху
- Штучний інтелект у маркетингу: як AI змінює рекламні кампанії
- Нідерландська телеком-компанія відтворила телефони з культових серіалів Netflix
- Сильвестр Сталлоне та мексиканський бренд пива закликали сказати «ні» тому, що не подобається
- Національні конкурсні програми запрошують молодих креаторів проявити себе