Зображення дорослих висвітлили реальність жорстокого поводження з дітьми
14 Кві 2023, 17:44

Зображення дорослих висвітлили реальність жорстокого поводження з дітьми

Організація, яка займається запобіганням жорстокому поводженню з дітьми, Amigos for Kids спільно з креативним агентством Republica Havas представили нову рекламну кампанію «Misused Objects». Починаючи з 1991 року, місія Amigos for Kids полягає у запобіганні жорстокому поводженню з дітьми та нехтуванню їхніми інтересами шляхом підвищення цінності дітей, зміцнення сімей та освіти в громадах.

«Ми об’єдналися з Amigos for Kids, щоб запустити цю кампанію, яка підвищує обізнаність та виступає проти жорстокого поводження з дітьми», – сказав Хорхе Пласенсія, співзасновник та генеральний директор Republica Havas. «Щодня в США помирає п’ятеро дітей, які стали жертвами насильства, і наш обов’язок – зробити свій внесок у боротьбу з цим злом».

«Кампанія має на меті показати реальність, про яку багато хто не знає, – додав Тоні Вайсман, головний креативний директор Republica Havas. «Насильство над дітьми трапляється у всіх соціальних класах, незалежно від релігії, походження чи віку дорослих, які до цього причетні. У цій кампанії ми намагаємося показати відданість Amigos for Kids боротьбі за те, щоб це траплялося все рідше і рідше, а також наочно продемонструвати, що предмети, які використовуються для вчинення насильства, повинні використовуватися лише з тією метою, для якої вони були створені».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Жорстоке поводження з дітьми та нехтування ними досі вважається проблемою бідних сімей у районах з низьким рівнем доходу, – сказала Каріна Павоне, президент і головний виконавчий директор Amigos for Kids. «Однак це може статися в будь-якій родині, незалежно від соціально-економічного статусу. Саме на це спрямована ця кампанія».

Розкажіть друзям про новину