Бренд товарів для інтимного здоров’я Gyno-Canesbalance та креативна агенція LOLA MullenLowe за допомогою міфічної істоти розповіли про симптоми бактеріального вагінозу. Як людина з риб’ячим хвостом, ця русалка краще за будь-кого знає, що «не всі жінки створені, щоб там пахнути рибою».
У цьому ролику русалка нагадує людям не соромитися ознак бактеріального вагінозу або дисбалансу вагінальної флори і відкрито говорити про них. Адже цей стан легко піддається лікуванню.
У своїй заяві агентство пояснює, що кампанія використовує невимушений гумор і дотепність, щоб розповісти жінкам про симптоми дисбалансу вагінальної флори і заохотити їх до активної участі в розмові про жіночу гігієну.
Хелена Марзо, креативний директор LOLA MullenLowe сказала: «Тонкий та інтелігентний гумор твору дозволяє нам говорити з природністю, на яку заслуговує догляд. Якщо основний симптом – рибний запах, давайте поговоримо про рибний запах; головне – хто і як говорить з жінками про це. У цьому випадку ніхто краще за русалку не зможе зняти сором».