Україна об’єднається з Великою Британію у благодійному флешмобі на Євробаченні
13 Кві 2023, 16:53

Україна об’єднається з Великою Британію у благодійному флешмобі на Євробаченні

Українська агенція HOSHVA PR & DGTL разом з британською компанією AURORA запускають світовий благодійний флешмоб #HelpUkraineSong. 

Це партнерство стало можливим завдяки проєкту Twinning, який допомагає українським агенціям розвивати креативну індустрію за підтримки закордонної креативної спільноти.

Відтепер і до 13 травня всі охочі можуть долучитися до цього флешмобу, виконавши пісню «With A Little Help From My Friends» The Beatles з колегами. У день фіналу Пісенного конкурсу Євробачення – 2023 у Ліверпулі можна побачити кульмінацію цього флешмобу. Окрім цього агенція HOSHVA PR & DGTL залучить відомих артистів, блогерів та партнерів, щоб максимально популяризувати та масштабувати цю ініціативу.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
За результатами минулого року, Україна повинна була приймати у себе Пісенний конкурс «Євробачення – 2023». Через російську воєнну агресію, яка триває на всій території України вже понад рік, ми позбавлені такої можливості. Разом із Великою Британією, яка разом з Україною є співорганізатором конкурсу ми створили цю благодійну ініціативу, щоб показати солідарність через музику. Минулого року Євробачення подивилися 161 мільйон людей у всьому світі. З кожним роком ця цифра росте й ми хочемо використати цю можливість, як ключовий інфопривід.
Марія Рибак
директорка HOSHVA PR & DGTL

Нагадаємо, що Пісенний конкурс «Євробачення – 2023» відбудеться 9, 11 та 13 травня у Ліверпулі. Саме під час фіналу, 13 травня, можна побачити результат флешмобу #HelpUkraineSong. 

Ця ідея є благодійною ініціативою креативної компанії Aurora разом з агенцією HOSHVA PR & DGTL, за підтримки Національних музеїв Ліверпуля, War Child та Міністерства культури та інформаційної політики України.

Розкажіть друзям про новину