У новій друкованій рекламі мережа ресторанів фаст-фуду Burger King позиціонує себе як ранковий піт-стоп для любителів вечірок.
Burger King відзначив сніданок як «найважливіший прийом їжі вночі», перевертаючи відому фразу, об’єднавшись з агентством David New York для організації друкованої та зовнішньої кампанії по всій Латинській Америці, яка звертається безпосередньо до нічних відвідувачів.
Рекламуючи своє світанкове меню, кампанія звертається до різноманітних груп відвідувачів фестивалів та весільних гостей, яких об’єднує відчуття голоду з шостої ранку.
Андре Толедо, головний виконавчий директор David New York, сказав: «У рекламі ми тисячу разів чули, що сніданок – це важливий початок дня. Але досі ми не чули, що він також може бути найкращим способом завершити день, що природно відбувається в багатьох ресторанах Burger King по всьому світу, коли сонце ось-ось зійде».
Святкування сніданку у всіх його проявах проходить у Мексиці, Коста-Ріці, Домініканській Республіці та Колумбії.