Ролик відзначив неідеальні вирази обличчя людей, які куштують KFC
12 Кві 2023, 17:15

Ролик відзначив неідеальні вирази обличчя людей, які куштують KFC

Нова кампанія KFC Spain покликана довести, що насправді, ніхто закохано не дивиться на бургер, коли по-справжньому насолоджується їжею.

Відзначаючи справжні, недосконалі, а іноді й смішні обличчя, які роблять всі люди, коли їдять щось смачненьке, мережа ресторанів KFC співпрацювала з креативним агентством PS21, щоб створити серію рекламних роликів, що демонструють справжні обличчя насолоди.

Візуальні ефекти зображують різних клієнтів, які сидять у ресторанах KFC по всьому Мадриду, і мають лише одну спільну рису: вони відчувають радість під час поїдання смаженої курки. У різних кадрах показано зблизька кожен вираз обличчя людей, а на задньому плані лунає пісня «You Are So Beautiful».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми всі знаємо, що чим більше ми насолоджуємося чимось, тим безглуздішими стають гримаси, і це напрочуд красиво. Саме цією ідеєю ми хочемо поділитися в нашій кампанії, зачепивши аудиторію чимось [таким] елементарним, як смажене курча», – сказав виконавчий директор PS21 Віктор Бланко.

«Ця робота у відчутний і реалістичний спосіб показує досвід максимальної насолоди від споживання їжі KFC, занурюючи вас в емоційний стан у такий інтимний і приємний момент, як відкушування нашого смаженого курчати», – додала Беатріс Мартінес, бренд-менеджер KFC в Іспанії та Португалії.

Розкажіть друзям про новину