Ролик відзначив неідеальні вирази обличчя людей, які куштують KFC
12 Кві 2023, 17:15

Ролик відзначив неідеальні вирази обличчя людей, які куштують KFC

Нова кампанія KFC Spain покликана довести, що насправді, ніхто закохано не дивиться на бургер, коли по-справжньому насолоджується їжею.

Відзначаючи справжні, недосконалі, а іноді й смішні обличчя, які роблять всі люди, коли їдять щось смачненьке, мережа ресторанів KFC співпрацювала з креативним агентством PS21, щоб створити серію рекламних роликів, що демонструють справжні обличчя насолоди.

Візуальні ефекти зображують різних клієнтів, які сидять у ресторанах KFC по всьому Мадриду, і мають лише одну спільну рису: вони відчувають радість під час поїдання смаженої курки. У різних кадрах показано зблизька кожен вираз обличчя людей, а на задньому плані лунає пісня «You Are So Beautiful».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми всі знаємо, що чим більше ми насолоджуємося чимось, тим безглуздішими стають гримаси, і це напрочуд красиво. Саме цією ідеєю ми хочемо поділитися в нашій кампанії, зачепивши аудиторію чимось [таким] елементарним, як смажене курча», – сказав виконавчий директор PS21 Віктор Бланко.

«Ця робота у відчутний і реалістичний спосіб показує досвід максимальної насолоди від споживання їжі KFC, занурюючи вас в емоційний стан у такий інтимний і приємний момент, як відкушування нашого смаженого курчати», – додала Беатріс Мартінес, бренд-менеджер KFC в Іспанії та Португалії.

Розкажіть друзям про новину