Netflix та Lacoste заколабились, щоб об’єднати моду та вигадані світи
12 Кві 2023, 10:47

Netflix та Lacoste заколабились, щоб об’єднати моду та вигадані світи

Netflix та Lacoste представили колаборацію, яка об’єднала моду та фандом.

У новій колекції, яка вийде сьогодні, 12 квітня, Lacoste відзначить різноманітні всесвіти стрімінгової платформи, включаючи «Дивні дива», «Бріджертони», «Люпен», «Паперовий будинок», «Відьмак», «Сексуальне виховання», «Тінь і кістка» та «Еліта».

Вісім серіалів, що увійшли до колекції, були обрані завдяки цінностям, які вони несуть, та різноманітності їхньої аудиторії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми вважаємо, що товари можуть бути потужним засобом для розповіді історій, і партнерство з Lacoste надає унікальну можливість поєднати світ моди та розваг, – сказав Джош Саймон, віце-президент зі споживчих товарів у Netflix. «Ця колекція – переконливий і творчий спосіб для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів».

За словами компаній, в гендерно нейтральному одязі Lacoste буде представлений культовий крокодил бренду в костюмах з улюблених серіалів Netflix на поло, світшотах, спортивних костюмах та інших речах.

У «Дивних дивах» крокодил перетворився на Демогоргона. А в знак поваги до королеви Шарлотти з серіалу «Бріджертони» модель одягає величезну перуку.

Серед інших творів представлений також суцільний принт, схожий на туаль, з крокодилами, що переміщуються між зображеннями стрімінгової платформи.

«Ми в захваті від цієї колаборації, результатом якої стала унікальна зустріч між нашими двома світами і двома глобальними зразками креативності та інновацій, які мають безпрецедентну здатність об’єднувати спільноти з усіх верств суспільства», – сказала Катрін Шпіндлер, заступниця генерального директора Lacoste.

У рамках колаборації були створені відеоролики, які показують крокодила із світу Lacoste у поєднанні з серіалами Netflix.

Для шанувальників, які бажають придбати сувенірну продукцію, колекція Lacoste x Netflix буде доступна в деяких магазинах Lacoste, а також на сайтах Lacoste.com і Netflix.shop.

Ця колаборація продовжує прагнення Netflix до партнерства з брендами поза межами стрімінгу.

У жовтні минулого року Walmart оголосив, що розширює своє партнерство з Netflix Hub, яке охоплює понад 2400 магазинів.

Крім того, восени минулого року стрімінгова компанія запустила в Лос-Анджелесі магазин під назвою Netflix at The Grove, в якому можна робити покупки. У поп-ап магазині представлені лімітовані серії найпопулярніших шоу та фільмів Netflix.

Розкажіть друзям про новину