Фонтан з молоком, м’ячики з вовни та інше: Samsung показав, як можна вразити найсумнішого кота
07 Кві 2023, 16:06

Фонтан з молоком, м’ячики з вовни та інше: Samsung показав, як можна вразити найсумнішого кота

Глобальна кампанія, створена агенцією BBH Singapore для Samsung та його нового продукту Neo QLED 8K, пропонує захоплюючу подорож, в якій господар намагається справити враження на свого кота, намагаючись змусити його сказати «вау».

Господар купує фонтан з молоком замість води, створює лазерну дискотеку, наповнює басейн кольоровими м’ячиками з вовни і навіть влаштовує видовищний вуличний парад.

Хюн Мін Чун, голова IMC в Samsung Electronics, сказав, що реклама мала на меті продемонструвати досвід роботи з новим продуктом: «Neo QLED 8K продає себе сам. Все, що вам потрібно зробити, це випробувати його. Ця абсолютна впевненість у нашій інновації стала нашою комунікаційною стратегією. Якщо найсуворіший критик у світі не може не бути вражений досвідом, то наші клієнти теж будуть вражені».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Саша Кунце, креативний директор BBH Singapore, додав: «У минулому в рекламі Samsung було багато тварин: від страусів до павуків. Але ми ніколи не наважувалися залучити до сюжету одну з найвибагливіших тварин, екзотичну короткошерсту тварину з дуже високими стандартами».

Кампанія проходить на телебаченні, в соціальних мережах та на зовнішніх носіях в Австралії, Індії та Сінгапурі, а також у Великобританії, США, Бразилії, Мексиці та Італії.

Розкажіть друзям про новину