Білборди із зображенням щасливої сім’ї розповіли про її приховані жахи
06 Кві 2023, 12:21

Білборди із зображенням щасливої сім’ї розповіли про її приховані жахи

Для осіб, які вчиняють домашнє насильство, кожен день є Днем сміху, оскільки вони намагаються підтримувати ідеальний фасад, щоб замаскувати монстра, який ховається за ним. Зовні стосунки можуть здаватися ідеальними, але нова соціальна реклама «Hidden Horrors» від фонду Safe in Harm’s Way Foundation, DomesticShelters.org та агенції Neon, компанії IPG Health, спонукає друзів та родичів жертв насильства придивитися до них уважніше.

На соціальній рекламі зображена приваблива пара, яка позує перед своїм прекрасним, ідеальним будинком. Чоловік і жінка посміхаються, а рука чоловіка дбайливо перекинута через плече дружини. На перший погляд, вони виглядають щасливими. Чоловік здається порядним джентльменом і партнером, що підтримує, але при ближчому розгляді, зелена рука, як у монстра, що стискає плече дружини, натякає на те, що за зачиненими дверима відбувається щось набагато темніше.

«Для кривдника життєво важливо зберігати ідеально створений фасад, і для сторонніх, які не є об’єктом насильства, це може стати шоком. «Але ж він завжди такий добрий до мене!» – можуть сказати вони, але більшість людей не розуміють, що все це робиться навмисно, щоб тримати інших у невіданні, поки насильство триває в домашній обстановці», – сказала Керолайн Маркел Хаммонд, генеральний директор фонду Safe in Harm’s Way Foundation, онлайн-платформи, яка з’єднує жертв насильства з ресурсами для зцілення та надає єдину в своєму роді публічну базу даних про судимості.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Зображені темні вікна символізують той факт, що будь-яка жива істота за цими зачиненими дверима перебуває в небезпеці. Підраховано, що понад 90% часу діти стають свідками насильства в сім’ї, і такий же відсоток домашніх тварин у цих будинках фактично страждають», – додала Керолайн.

«Hidden Horrors» вселяють елемент страху, який відчувають жертви кривдників, що застосовують фізичне чи емоційне насильство до дружини, дітей чи домашніх улюбленців, в той час як з іншими людьми поза домом вони поводяться нормально.

«Hidden Horrors» фокусується на нюансах і стратегічному обмані, який має місце в стосунках, де відбувається насильство, зіставляючи приватне і публічне життя. Це особливо актуально в епоху соціальних мереж. Ми хотіли привернути увагу до тонких деталей, які є проломами у фасаді – власницька рука, принизливий вираз обличчя, напружена мова тіла, панічні очі та затемнені вікна. Вони існують прямо перед нашими очима, наша мета – зробити їх видимими», – сказав Сем Лауро, арт-супервайзер групи Neon.

Кампанія «Hidden Horrors» стартувала 27 березня, напередодні Місяця жіночої історії та Місяця обізнаності про сексуальне насильство, що розпочнеться у квітні. Кампанія демонструється на понад 2900 національних екранах у місцях з високим трафіком, таких як вхід на Таймс-Сквер у Нью-Йорку, Юніон-Стейшн у Вашингтоні, Бейсайд Маркетплейс у Маямі, а також на білбордах, діджитал бюлетенях та у торгових центрах по всій країні.

На всіх зображеннях кампанії згадуються як Safe In Harm’s Way, так і DomesticShelters.org, а також мікросайт ініціативи Hidden-Horrors.com, розроблений Neon.

Розкажіть друзям про новину