Український маркетплейс з продажу нерухомості змінив неймінг та логотип
05 Кві 2023, 16:19

Український маркетплейс з продажу нерухомості змінив неймінг та логотип

Український маркетплейс із придбання, продажу та оренди нерухомості DOM.RIA офіційно став DIM.RIA. Продукт змінив неймінг та логотип.

«Від початку повномасштабної війни ми тримали економічний фронт. Головними нашими задачами була необхідність продовжувати надавати робочі місця, сплачувати податки, донатити і підтримувати українських військових. І ще тоді ми запустили процес щодо зміни назви продукту, аби вкотре підкреслити, що наш продукт український і створений українцями. Після закріплення усіх юридичних моментів, пов’язаних зі зміною торгової марки, що зайняло тривалий час, готові офіційно заявити, що DOM.RIA відтепер DIM.RIA», – коментує маркетинг-директор та член правління компанії RIA.com Сергій Молдаховський.

Усі функції маркетплейсу, профілі користувачів, історії спілкувань та інше – лишились незмінними. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Певний час вебсайт DIM.RIA працюватиме на обох доменах: dom.ria.com та dim.ria.com. Мобільний застосунок буде повністю оновлено.

Розкажіть друзям про новину