KFC відзначив той факт, що його курячі нагетси офіційно стали постійним елементом меню по всій країні, за допомогою нової рекламної кампанії.
Згідно з повідомленням KFC, нагетси випікаються вручну, складаються зі 100% білого м’яса і приправляються за оригінальним рецептом KFC, включаючи 11 різних трав і спецій. Хоча бренд і раніше випускав подібні продукти, наприклад, курячі нагетси з попкорном, цей запуск знаменує собою перший випадок використання оригінального рецепту KFC.
Щоб привернути увагу любителів курячих нагетсів у всьому світі, бренд випустив рекламну кампанію під назвою «Nuggetmania».
У рекламі також коротко згадується Starry, нова лимонно-лаймова газована вода від PepsiCo, яка прийшла на зміну Sierra Mist.
Кампанія була розроблена креативним агентством MullenLowe. «Наша ідея полягала в тому, щоб передати відчуття людей, які вперше спробували нагетс зі справжнім смаком», — розповів Енріке Камачо, креативний директор групи MullenLowe.
«Ми занурюємося в уяву цієї жінки, як тільки вона кусає і розуміє, що смак настільки хороший, що всі захочуть їх. Безтурботний хаос і легка параноя демонструють, наскільки ці курячі нагетси кращі за все інше».