Креативна кампанія косметичного бренду Pond’s Men Indonesia для просування нового засобу для вмивання обличчя розповіла, як створився перший у світі повітряний поцілунок.
Ролик «The Oily Warrior» показує давнє індонезійське плем’я, де король вшановує воїнів-переможців поцілунком.
Кампанія створена агентством Ogilvy Singapore.
«Я думаю, що кожен, незалежно від того, звідки він родом, може відчути страх перед тим, що доведеться цілувати жирне обличчя. Це універсальний інсайт. Тож, звісно, не дивно, що наша індонезійська аудиторія була в захваті, коли ми протестували з нею початкову концепцію». – сказала Путрі Параміта, керівниця відділу краси та здоров’я в Pond’s Indonesia.
Для того, щоб встановити зв’язок з індонезійською аудиторією, реклама включає традиційні індонезійські інструменти гамелана, а костюми та головні убори були натхненні дизайном корінних народів Індонезії – даяків.
Глобальний бренд-директор Pond’s Джопа Малантік сказав: «За останні п’ять років Pond’s Men міцно зарекомендував себе як засіб для вмивання з контролем жирного блиску, який рятує індонезійських чоловіків від незручних моментів. Приємно бачити, як Ogilvy розвинула цю ідею з новим баченням, надавши їй нового звучання, зберігши при цьому той самий іронічний гумор, який так люблять індонезійці».