Лондонський аеропорт спотворив фото з паспорту своїх відвідувачів
04 Кві 2023, 15:55

Лондонський аеропорт спотворив фото з паспорту своїх відвідувачів

Авіакомпанія British Airways Cityflyer випустила нову серію зовнішньої реклами, створеної агентством Uncommon, щоб продемонструвати швидкість і легкість перельотів з аеропорту Лондон-Сіті.

Uncommon створили серію білбордів, поєднавши портрети з гарно відрегульованими паспортними даними, які продовжують демонструвати швидкість і легкість цього швидкого процесу реєстрації на рейс. Серія відтворює цю швидкість за допомогою колекції спотворених паспортних фотографій, зроблених за допомогою повітродувки, яку зняла багаторазово відзначена нагородами фотограф Емілі Стайн.

Ці хитромудрі деталі включають номери паспортів, змінені на вираз “WHEEEE”, а також змінені знакові ілюстрації паспортів. Під впливом пориву вітру різні фігури змінюють свій звичний стан – від сім’ї, що тримається за ліхтарний стовп, до перуки адвоката, яку здуває вітер.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Еллі Дагліан та Еліза Червенка, творчі працівники Uncommon: «Виявляється, ключ до передачі відчуття швидкості полягає в тому, щоб націлити повітродувку прямо в рот моделі. Наша повітродувка розвивала швидкість близько 45 миль/год, але, озираючись назад, більше – це більше, і ми б хотіли отримати додаткові 30 миль/год або близько того, щоб реально відобразити швидкість польоту літака з аеропорту Сіті».

«Що стосується самих сторінок паспорта, ми спробували все. Літери, що летять, підписи, що злітають, волосся, що вилітає з кадру, але врешті-решт ми дозволили фотографії зробити основну роботу, а витончені ілюстрації підтримали її. Так було чистіше, і це дозволило зосередити увагу на потрібних місцях. Ми хотіли створити дизайн, який швидко і чітко передає інформацію, але при цьому винагороджує вас більшою кількістю деталей, чим довше ви на нього дивитеся».

Розкажіть друзям про новину