Дейтинг-застосунок Bumble та спортивний бренд Gymshark об’єдналися у веселій рекламній кампанії, яка підкреслює важливість сумісності під час побачень.
Згідно з дослідженнями брендів, понад кожен п’ятий (22%) представник покоління Z та міленіалів займався спортом або відвідував фітнес-клас на першому побаченні.
Британська рекламна кампанія під назвою «For Dates That Workout» підкреслила важливість сумісності під час побачень і те, наскільки спільні інтереси є невід’ємною частиною стосунків. Партнерство також включатиме нові значки інтересів, включаючи важку атлетику, високоінтенсивні тренування та бодібілдинг, які можна буде додати до профілів Bumble і які базуються на вподобаннях клієнтів Gymshark.
Наомі Вокланд, віце-президент Bumble в Європі, сказала: «Знайомства, особливо на початковому етапі, – це переживання, а що може бути кращим способом налагодити зв’язок, ніж поділитися чимось, що ви любите? У Bumble ми завжди намагаємося знайти способи допомогти людям знайти спільні інтереси, пристрасті та цінності».
«Ми бачимо, що наша спільнота вже демонструє це, адже наші значки спортивних інтересів є найпопулярнішими в усьому світі. Від катання на лижах до пілатесу, люди можуть показати свої улюблені хобі на фотографіях у своєму профілі, біографії або додати значок інтересу до свого профілю, і це може стати легким способом розбити кригу під час першого побачення».
Кампанія розпочнеться у прямому ефірі по всій Великобританії з 29 березня, а зовнішні білборди з’являться з 3 квітня.