День сміху: добірка дивакуватих ідей брендів
03 Кві 2023, 16:21

День сміху: добірка дивакуватих ідей брендів

Комунікаційне агентство Current Global відкриває офіс на Марсі у 2033 році, що збігається з плановим терміном НАСА, коли планета стане придатною для життя. Як перший крок до цієї події, агентство Interpublic Group змінює свою назву на Current Galactic та презентує новий дизайн логотипу. 

Якщо ви ще не здогадалися, так, це знову та сама пора року — День сміху. І ви знаєте, що це означає: безліч грайливих маркетингових трюків. Пропонуємо вашій увазі добірку цьогорічних креативних ідей брендів.

Welch’s

Бренд фруктових снеків Welch’s Ranchfuls запускає новий вид пікантних снеків, що вибухають пікантним смаком.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Oodaalolly

Бренд крафтового шоколаду створив шоколад, що випромінює світло. Шоколад випромінює м’яке зелене світло під впливом короткохвильового випромінювання, доступне в інтенсивності 5 і 1,25 люмена. Бренд планує випустити його в інших унікальних формах і форм-факторах, наприклад, у вигляді паличок і цукерок, які доповнять загальний досвід.

Tinder

Додаток для знайомств каже, що з «рибними фотографіями», тобто фотографіями профілю, на яких користувач позує з рибою, яку він спіймав, покінчено. Нещодавнє дослідження Tinder показало, що 92% одиноких людей повідомили, що їм стало «гидко» після того, як вони побачили фото з рибою потенційного партнера. Відтепер Tinder почне видаляти всі фотографії користувачів, які тримають на руках великих і малих морських істот. 

Масляний палець

Шоколадний батончик Butterfinger співпрацює з I Can’t Believe It’s Not Butter, щоб надати пекарям спеціальний інгредієнт — I Can’t Believe It’s Not Butter Finger.

Tic Tac

Tic Tac вигадав м’ятні цукерки зі смаком нутелли у формі баночок з-під нутелли.

Pizza Hut

Відколи у жовтні в Pizza Hut з’явилася нова піца Melts, вона швидко стала фаворитом серед клієнтів. У відповідь на це бренд вилучає піцу з меню і замінює її виключно на Melts.

Sleepy’s

Ліжко Brightside Bed від Sleepy’s з’являється у фізичних магазинах Mattress Firm та онлайн з 1 квітня, гарантуючи, що сплячі завжди прокидатимуться на правому боці ліжка. Ультра-плюшевий матрац оснащений вбудованими датчиками, які відстежують рухи під час сну і м’яко повертають сплячих на правильний бік ліжка, якщо вони коли-небудь опиняться на лівому боці (неправильній стороні). Крім того, він оснащений розумним пультом дистанційного керування, який має кнопку «прокинутися», підключену до регульованої основи ліжка, щоб щоранку підніматися з ліжка на правильний бік.

Magic Spoon

У 2022 році компанія Magic Spoon відсвяткувала День сміху, випустивши на ринок свій “stroon” — ложку з соломинкою замість ручки. Вона швидко стала дуже затребуваним інструментом. Напередодні цьогорічного Дня сміху бренд повернув stroon, ексклюзивно просуваючи обмежену за часом пропозицію для своїх підписників у TikTok. Крім того, 1 квітня Magic Spoon поділився зі своїми підписниками в соціальних мережах фейковим додатком для знайомств під назвою «Spoon: Додаток для знайомств для любителів сніданків». Він позиціонується як інклюзивний додаток для великих ложок, маленьких ложок і всіх інших.

Jerry

Додаток AllCar, який допомагає автовласникам шукати кращі страхові тарифи, рефінансувати автокредити тощо, представляє перший у світі ароматизований додаток на основі штучного інтелекту. Тепер, коли користувачі відкривають додаток Jerry, вони відчувають сильний запах нового автомобіля.

Vitail

Велнес-бренд для домашніх тварин запускає новий продукт «заспокійливі жуйки» для батьків собак, що відчувають стрес — адже коли ми спокійні та розслаблені, ми можемо допомогти створити більш розслаблене середовище для нашого чотирилапого друга.

Little Caesars

Напередодні Дня сміху Little Caesars оголосила, що випускає піцу з кукурудзяним качаном.

Але пізніше бренд визнав, що це була «погана ідея».

Розкажіть друзям про новину