#GasIsAGun: тисячі українців кинули виклик найпотужнішій «зброї» росії в Європі
30 Бер 2023, 17:56

#GasIsAGun: тисячі українців кинули виклик найпотужнішій «зброї» росії в Європі

Агенція VIVID разом з британською агенцією 89Up та тисячами українців кинули виклик найпотужнішій «зброї» росії в Європі.

Не дивлячись на весь той жах та терор, який відбувався на території України, Європейські парламентарі продовжували розглядати рф як основного постачальника енергоресурсів для Європи, турбуючись про свою енергетичну безпеку.

Електронна петиція – найяскравіший прояв народовладдя та можливість людей впливати на законотворчий процес. І, водночас, цей інструмент став дуже популярним в Україні з початком війни. Необхідно було зібрати консолідовану думку народу, щоб вона мали значущість перед обличчям парламентарів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тому разом із британськими партнерами агенцією 89 up було розроблено сайт для збору голосів щодо енергетичного ембарго в ЄС для продуктів росії.

Наступним кроком стала кампанія із розповсюдження заклику приєднатися до петиції серед широкого кола українців. Для цього спланували охоплення 2 500 000 жителів великих міст України та особливо тих, хто бере участь у підписанні петицій.

Основними каналами комунікації стали інфлюенсери, популярні новинні пабліки в Телеграм, Твіттері (для членів ЄП) та Фейсбуці, а також топові новинні сайти.

В українському digital досить шумно, а закликів підписати ту чи іншу важливу петицію не меншає. Тому було вкрай необхідно привернути увагу аудиторії до комунікації. Було розроблено дві ідеї зображень, які мали свої характерні особливості: яскрава патріотична – для розповсюдження в соціальних мережах через інфлюенсерів, а інша – більш рішуча та дещо агресивніша, мала привертати увагу в платній рекламі та при розміщеннях в новинних пабліках.

#GasIsAGun – стало ключовим повідомленням та хештегом, який змогли б відслідкувати європейські парламентарі в майбутньому.

За результатами двотижневої кампанії вдалося майже вдвічі перевиконати плановані показники: охопити 4 000 000 українців та отримати щонайменше 78 розміщень у різних медіа. 

Комунікацію підтримали найбільші інфлюенсери країни. І загалом у проєкті взяли участь 30 відомих блогерів. А креативи активно репостили прості українці у своїх соціальних мережах.

І, найголовніше, лише за два тижні кампанії вдалося зібрати більше 30 000 українських голосів на сайті Razomwestand. Тож було внесено значимий комунікаційний вклад, і питання про енергозалежність Європи від росії було підняте на найближчому ж засіданні Європарламенту. А зараз весь демократичний світ позбавляється можливості бути шантажованими росією.

Розкажіть друзям про новину