10:PM скористався тим, що 1,8 мільйони матраців щороку викидають на смітник в Австралії, щоб підвищити обізнаність про власні матраци австралійського виробництва, які нейтралізують мікроби.
У співпраці з креативним агентством Howatson+Company 10:PM знайшли викинуті матраци у передмісті Сіднея, створивши для кожного білборда індивідуальну довгу копію.
Потім копії були перетворені на штампи розміром з матрац, щоб створити “перевернуті ліжка”, і були знову встановлені в тих самих місцях, де були знайдені, включаючи пляж Бонді, затоку Ватсона, Дарлінгхарст і будівлю парламенту Сіднея.
Кампанія має на меті привернути увагу до реальності старих використаних матраців та переваг придбання нових, особливо 10:PM.
Гаррісон Рід, засновник 10:PM, каже: «Як стартап, ми не маємо медіа-бюджету, щоб охопити мільйони людей, як наші конкуренти, тому ми використали викинуті матраци на свою користь, щоб створити галас і залучити людей».
Даг Гамільтон, креативний директор Howatson+Company, каже: «Ця кампанія використовує переваги дивовижних безкоштовних медіа, повз які тисячі з нас проходять щодня. З любов’ю та зухвалою копією старі, брудні, викинуті матраци нашого конкурента стали ідеальним засобом, щоб допомогти 10:PM зруйнувати категорію і змусити кожного, хто спить, переглянути стан свого матраца».