Науково-фантастичний ролик показав, що не всім можна насолоджуватися у метавсесвіті
28 Бер 2023, 19:03

Науково-фантастичний ролик показав, що не всім можна насолоджуватися у метавсесвіті

Агенція LOLA MullenLowe створила кампанію для бренду морозива Magnum, щоб показати, що хоча віртуальний світ має свою власну привабливість, все ж є певні задоволення, які можна знайти лише в реальному світі.

Кампанія складається з красивого короткометражного фільму, що розповідає про подорож аватара, який одягає окуляри віртуальної реальності, щоб вирватися в реальний світ. На жаль, є речі, такі як насолода морозивом, які не існують у віртуальному світі.

Щоб запустити та посилити кампанію #NotAvailableInTheMetaverse, Magnum співпрацює з ретельно відібраними віртуальними інфлюенсерами, які розмістили свої зображення в окулярах віртуальної реальності на своїх соціальних платформах, пояснюючи, як би вони хотіли втекти з метапростору, щоб відчути справжні життєві радощі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Повна версія фільму також буде показана на тижні моди Metaverse Fashion Week на платформі Decentraland. Віртуальна вітрина новаторських технологій та креативу, що генерує мільярди вражень у глобальному масштабі, надала Magnum ідеальну платформу для відзначення запуску фільму.

Томас Остіглія, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, коментує: «Метавсесвіт, навіть сьогодні, на етапі свого розвитку, породжує багато очікувань, але також і багато сумнівів. Оскільки Magnum — це бренд морозива, який оспівує справжнє задоволення, ми побачили в цьому чудову можливість скористатися хвилею сумнівів щодо метапростору, щоб продовжити будувати позиціонування бренду, зокрема, для цієї спільноти».

Сара Пайшао, глобальний діджитал бренд-менеджер Magnum, зазначила: «Як бренд, ми виступаємо за задоволення, і причина, з якої ми виступаємо за задоволення, полягає в унікальному задоволенні від кусання морозива Magnum. Ми віримо, що задоволення можна знайти як в офлайн-, так і в онлайн-світі. Однак задоволення від споживання морозива поки що недоступне у віртуальному світі. Тож, поки Magnum недоступний у метасвіті, ми хотіли б заохотити всіх бажаючих вийти в офлайн і відчути справжнє задоволення від насолоди морозивом Magnum. Саме тому ми створили віртуальні окуляри Magnum, які при використанні надають знижку на Magnum в даний момент, в реальному світі».

Розкажіть друзям про новину