Відому кампанію Calvin Klein переосмислили, щоб відзначити трансгендерних чоловіків
27 Бер 2023, 16:25

Відому кампанію Calvin Klein переосмислили, щоб відзначити трансгендерних чоловіків

Рекламні кампанії Calvin Klein 1990-х років – одні з найзнаковіших зображень у світі моди. Через три десятиліття трансгендерних чоловіків поставили в центр уваги, щоб відзначити їх ідентичність.

Це перша кампанія від Both&Apparel, модного бренду-початківця для трансмаскулінних, небінарних і гендерно неконформних людей. Рекламні ролики просувають нову джинсову колекцію бренду та з понеділка з’являться на відкритих майданчиках у столицях моди Нью-Йорка, Лондона та Парижа.

На постерах, натхненних Calvin Klein, зображено трьох трансгендерних чоловіків, одягнених топлес або в білих футболках і джинсах. Мета полягає в тому, щоб кинути виклик уявленням про сучасну мужність, сексуальну привабливість і розширення прав та можливостей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Що може бути краще, щоб послатися на радість та їхню індивідуальність, ніж відзначити ще один момент часу, який так впізнаємо в моді та Нью-Йорку: оригінальні кампанії Calvin Klein», — сказала головний креативний і дизайнерський директор WongDoody Грейс Френсіс.

Рекламні ролики Calvin Klein 90-х, зняті фотографом Хербом Ріттсом за участю актора Марка Волберга та моделей Кейт Мосс, Саші Мітчелл та Маркуса Шенкенберга, стали джерелом натхнення для Both&Apparel і стали ключовим моментом мужності в моді.

Данина поваги Both’s збігається з Днем видимості трансгендерів 31 березня і покликана подарувати момент радості та святкування, коли так багато негативної риторики про трансгендерів.

«Транс-люди заслуговують на момент, щоб відчути себе сексуальними, сильними, готовими до співбесіди або зловити своє відображення у вітрині магазину і сказати: «Так, це я», — сказала Френсіс. «Йдеться про те, щоб показати, що є багатогранний актив. Усім нам на землі подобається одягатися і почуватися добре в нашому одязі, почуваючись чудово і гаряче».

На відміну від зірок оригінальної кампанії Calvin Klein, трансгендерні чоловіки, які з’являються у рекламі Both&, не є професійними моделями. Багато членів знімальної групи також були геями чи трансгендерами.

Лідія Гарнетт, небінарний фотограф із Лондона, була автором зйомки.

На деяких із цих зображень 90-х «тіла, можливо, були просто видно як тіла» чи «фетишизовані», але «ми хотіли переконатися, що перед ними повноцінна людина», пояснила Френсіс.

Це означало, що знімальна група прийняла «цілісніший» погляд на чоловіків, показавши такі деталі, як шрами, татуювання та слуховий апарат одного з моделей.

Фіннеган Шепард, транс-чоловік, заснував Both& в 2020 році після того, як щосили намагався знайти одяг, який підходив би його тілу. Бренд фокусується на виробництві високоякісних та стильних предметів першої необхідності в пропорціях, які підходять для транс-чоловічих тіл.

«Ця кампанія сигналізує про наш вихід на світову арену як трансмаск-бренд», — йдеться в заяві Шепарда. «Він чудово втілює в собі наші основні ідеї: вийти з епохи гордості, яка так часто припускає, що є за що соромитися, в епоху, в якій ми живемо зараз, коли гендерно-неконформні люди у всьому світі готові бути помічені за чудових, творчих і дуже крутих законодавців моди, якими ми є».

Розкажіть друзям про новину