27 Бер 2023, 11:46

Актор серіалу «Гри престолів» став лицем бренду догляду за газоном

Скотт, новий шотландський талісман для догляду за газоном Scotts Miracle-Gro гарантує споживачам газони такими ж зеленими, як і його, згідно з новою кампанією бренду «Scotts for Scott», створеної у співпраці з агентством Mullenlowe Boston та New York.

У рекламі Скотт описується як людина, яка «оголосила його своїм благородним зобов’язанням… допомагати, а також захистити [домовласників] від помилок, які можна легко вирішити за допомогою продуктів догляду за газонами Scotts».

Якщо новий персонаж виглядає знайомим, це тому, що його зіграв норвезький актор Крістофер Хіджу, зірка серіалу «Гра престолів».

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Він є уособленням цієї пристрасної, непримиренної людини, яка захоплена газонами. Якщо він не може переконати вас, як легко мати і насолоджуватися гарним газоном, я не знаю, хто може. Найкращі результати, на які ми могли б сподіватися, – це побачити найзеленішу траву всюди». – заявив Тім Ваккаріно, виконавчий креативний директор Mullenlowe Boston та New York.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео