Актор серіалу «Гри престолів» став лицем бренду догляду за газоном
27 Бер 2023, 11:46

Актор серіалу «Гри престолів» став лицем бренду догляду за газоном

Скотт, новий шотландський талісман для догляду за газоном Scotts Miracle-Gro гарантує споживачам газони такими ж зеленими, як і його, згідно з новою кампанією бренду «Scotts for Scott», створеної у співпраці з агентством Mullenlowe Boston та New York.

У рекламі Скотт описується як людина, яка «оголосила його своїм благородним зобов’язанням… допомагати, а також захистити [домовласників] від помилок, які можна легко вирішити за допомогою продуктів догляду за газонами Scotts».

Якщо новий персонаж виглядає знайомим, це тому, що його зіграв норвезький актор Крістофер Хіджу, зірка серіалу «Гра престолів».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Він є уособленням цієї пристрасної, непримиренної людини, яка захоплена газонами. Якщо він не може переконати вас, як легко мати і насолоджуватися гарним газоном, я не знаю, хто може. Найкращі результати, на які ми могли б сподіватися, – це побачити найзеленішу траву всюди». – заявив Тім Ваккаріно, виконавчий креативний директор Mullenlowe Boston та New York.

Розкажіть друзям про новину