У Всесвітній день води, організація Just a Drop запустила кампанію The Walk To The Well, спрямовану на підвищення обізнаності про те, наскільки обмежений потенціал людини для досягнення в житті, коли вона не має доступу до чистої води. За допомогою глобального агентства записів, VCCP London, благодійна організація опублікувала найдовший Twitter-ланцюжок, який коли-небудь створювався, щоб імітувати довжину, яку люди в таких країнах, як Кенія, Уганда, Замбія, Індія та Камбоджа, повинні проходити щодня, щоб отримати доступ до води.
Як каже Фіона Джеффері, OBE, засновник і голова Just A Drop: «Доступ до чистої води може змінити чиєсь життя, тому ми працюємо над створенням довгострокових рішень, співпрацюючи з спільнотами, підтримуючи їх та навчаючи їх. Щоб підвищити обізнаність про роботу та показати, як чийсь потенціал може бути обмежений, коли їх доступ до води обмежений, ми закликаємо людей прогорнути найдовшу публікацію у Twitter, щоб показати, як далеко людям треба йти. Ми всі маємо знати ціну воді».
У гілці Twitter буде розказана історія Енн із Мвінгі-Уест у Кенії та її щоденні прогулянки за водою. Вона залишає свій будинок і вирушає у виснажливу подорож туди, де вона збирає воду.
Публікація займе близько години, щоб належним чином прокрутити її, оскільки багато людей не зможуть її завершити. Якщо люди вирішать відмовитись від прокручування, їм просто сподобається твіт у точці, яку вони досягли, вони отримають відповідь, скільки кілометрів вони пройшли разом з Енн. Кожному учаснику буде запропоновано ретвітнути або «цитувати ретвіт» свою відстань, щоб надихнути інших також взяти участь у челенджі «Walk to the Well».
Для створення фільму та зображень Just a Drop та VCCP London використовували дрон, щоб зняти 9-кілометрову прогулянку Енн.
VCCP Media співпрацювала з Posterscope та Maxx Media для показу діджитал креативу поза домом (DOOH) для кампанії, яка буде запущена у ключових мегаполісах по всій Великій Британії. DOOH-білборди показуватимуть кадри 9-кілометрової прогулянки Енн та закликатимуть людей прийняти челендж та зробити пожертву.
Лаура Мьюз, креативний директор VCCP, додає: «Для мене було честю працювати над такою важливою справою і привертати увагу до кризи, яка, на жаль, погіршується, коли ми насолоджуємося ще більшою зручністю. Це тип роботи, яку ми виконуємо у галузі. Проста, гарна ідея, яка принесе реальні зміни тисяч людей».