По всій Данії встановили воскові скульптури людей
23 Бер 2023, 11:42

По всій Данії встановили воскові скульптури людей

П’ять років тому Всесвітня асоціація охорони здоров’я офіційно визнала емоційне вигорання новим захворюванням.

Сьогодні 44% датської молоді почуваються виснаженими. Збільшується кількість страждаючих молодих людей. Датське громадське радіо та телевізійна станція DR P3 поставили собі завдання переламати ситуацію і з’ясувати, що робить молодь щасливою, і спонукати їх робити це частіше, щоб уникнути емоційного вигорання.

Щоб підвищити поінформованість про День психічного здоров’я, по всій країні з’явилися свічки завбільшки з людину. Кожна скульптура зроблена з воску, який символізує, що станеться, якщо люди не діятимуть: бездіяльність призведе до вигорання цілого покоління. Свічки стоятимуть приблизно два місяці, щоб повністю згоріти. Вони є зворотним відліком і символом стану молоді.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Свічки встановлені у найбільших містах Данії, а також з’являтимуться у різних програмах на каналах мовника.

На додаток до великих свічок, маленькі версії юнака, що фізично згорів, будуть передані різним зацікавленим сторонам і з’являться в телешоу. Для політиків буде створено індивідуальне пакування, в якому буде зазначено, що вони та їх міністерство можуть зробити, щоб молодь не вигорала.

«Нам потрібно було створити символ стану молоді та показати наслідки, якщо ми не діятимемо зараз. Усі статуї ведуть до низки рішень, одним із яких є День психічного здоров’я у датських школах». – каже Клара Прайор-Нок, креативний директор Uncle Grey.

«Протягом багатьох років ми зосереджувалися на важливості фізичного здоров’я — тепер настав час зосередитись на підтримці психічної форми. Ми сподіваємося, що за допомогою цього проекту ми зможемо пролити світло на важливість цього та допомогти молодим людям зрозуміти, що вони не самотні у своїй боротьбі, тому що з низкою ініціатив ми тут, щоб допомогти їм». – каже Шарлотта Порсагер, головний операційний директор Uncle Grey.

Розкажіть друзям про новину